.png?width=100&height=115&name=Big%20Data%20Expo%20Vorm%20F%20(1).png)
.png?width=100&height=115&name=Big%20Data%20Expo%20Vorm%20E%20(1).png)
AI in marketing: het Data-Driven Marketing Onderzoek 2025
Brenda van den Berg
DDMA Commissielid Artificial Intelligence
Laat je meenemen in de nieuwste inzichten uit het DDMO 2025: hét jaarlijkse onderzoek van de DDMA naar datagedreven marketing in Nederland.
Hoe ver zijn we met AI in marketing? Welke AI-cases zijn nu populair? En wat vraagt succesvolle AI-adoptie van je team, data en cultuur? Je krijgt een frisse blik op de cijfers en trends. Met een scherpe analyse van waar de sector staat, waar het schuurt en waar kansen liggen om AI te benutten als versneller van marketingimpact.
Want één ding is zeker: AI verandert het speelveld. En dat vraagt om visie, keuzes en samenwerking. In deze sessie ontdek je waarom de kloof tussen voorlopers en achterblijvers groeit. En hoe je voorkomt dat jouw organisatie de aansluiting mist.
Laat je meenemen in de nieuwste inzichten uit het DDMO 2025: hét jaarlijkse onderzoek van de DDMA naar datagedreven marketing in Nederland.
Hoe ver zijn we met AI in marketing? Welke AI-cases zijn nu populair? En wat vraagt succesvolle AI-adoptie van je team, data en cultuur? Je krijgt een frisse blik op de cijfers en trends. Met een scherpe analyse van waar de sector staat, waar het schuurt en waar kansen liggen om AI te benutten als versneller van marketingimpact.
Want één ding is zeker: AI verandert het speelveld. En dat vraagt om visie, keuzes en samenwerking. In deze sessie ontdek je waarom de kloof tussen voorlopers en achterblijvers groeit. En hoe je voorkomt dat jouw organisatie de aansluiting mist.
Back to overview
Visit Data Expo
Interested in this lecture?
We believe data drives digital transformation
Unlocking the Power of Retrieval-Augmented Generation (RAG)
Digital Transformation for SMEs: 8 Benefits and Challenges
Subscribe for the newsletter
To top