Hoe hotelketen citizenM dagelijks 45 minuten wint voor waardevolle connecties met gasten dankzij Value Stream Mapping.
Thursday 11:00 - 11:30
Lezingenzaal 1
Merel Derlagen
Data Analytics & Research consultant (Digital Power)
Door een zeer snelle groei van hotelketen citizenM is er een gefragmenteerd proces ontstaan. Hierdoor werd de efficiëntie minder en het beheersen van incidenten steeds lastiger.
Wil je weten hoe we met data en technologie de Net Promoter Score (NPS) en kamerbeschikbaarheid kunnen waarborgen? Met Value Stream Mapping, KPI-setting en data-analyses verkregen we een holistisch beeld en inzicht in de grootste obstakels en optimalisatiekansen. Onze focus lag op het voorkomen, verminderen en efficiënt oplossen van incidenten.
We delen tips over hoe je in een wereldwijde operatie met tal van stakeholders in verschillende organisatieniveaus een offline proces kunt centraliseren en datagedreven kan verbeteren.
Tosca Eggenhuizen
Product Owner Incident Management (citizenM)
Door een zeer snelle groei van hotelketen citizenM is er een gefragmenteerd proces ontstaan. Hierdoor werd de efficiëntie minder en het beheersen van incidenten steeds lastiger.
Wil je weten hoe we met data en technologie de Net Promoter Score (NPS) en kamerbeschikbaarheid kunnen waarborgen? Met Value Stream Mapping, KPI-setting en data-analyses verkregen we een holistisch beeld en inzicht in de grootste obstakels en optimalisatiekansen. Onze focus lag op het voorkomen, verminderen en efficiënt oplossen van incidenten.
We delen tips over hoe je in een wereldwijde operatie met tal van stakeholders in verschillende organisatieniveaus een offline proces kunt centraliseren en datagedreven kan verbeteren.
Door een zeer snelle groei van hotelketen citizenM is er een gefragmenteerd proces ontstaan. Hierdoor werd de efficiëntie minder en het beheersen van incidenten steeds lastiger.
Wil je weten hoe we met data en technologie de Net Promoter Score (NPS) en kamerbeschikbaarheid kunnen waarborgen? Met Value Stream Mapping, KPI-setting en data-analyses verkregen we een holistisch beeld en inzicht in de grootste obstakels en optimalisatiekansen. Onze focus lag op het voorkomen, verminderen en efficiënt oplossen van incidenten.
We delen tips over hoe je in een wereldwijde operatie met tal van stakeholders in verschillende organisatieniveaus een offline proces kunt centraliseren en datagedreven kan verbeteren.
Back to overview
Visit Data Expo
Interested in this lecture?
We believe data drives digital transformation
Unlocking the Power of Retrieval-Augmented Generation (RAG)
Digital Transformation for SMEs: 8 Benefits and Challenges
Subscribe for the newsletter
To top