Search...

English

Nederlands

Login exhibitors

10-11 September 2025

For visitors

About this edition

Program

2024

Speakers

2024

Exhibitor list

2024

Exhibition magazine

2024

Partners

Recap 2024

New

Practical information

Floor plan

Venue & Opening hours

Connect App

Keep me informed

Get notified when registrations open

Become an exhibitor

Participate in the exhibition

Become an exhibitor

Participation options

Become a partner

Giving a lecture

Book a stand

Practical information

Visitor profile

Contact the specialists

Request a brochure

All the information about exhibiting in one document.

Speakers

About this edition

Speakers

2024

Giving a lecture

Program Blog & Knowledge

Ontdek

Blog

Uitgelicht

6 Must-haves bij data governance

Interview: ‘Grote AI-dromen verwezenlijk je in kleine stapjes’

Contact Become an exhibitor?
10-11 September 2025 | Jaarbeurs Utrecht For visitors

For visitors

About this edition

Program

2024

Speakers

2024

Exhibitor list

2024

Exhibition magazine

2024

Partners

Recap 2024

New

Practical information

Floor plan

Venue & Opening hours

Connect App

Keep me informed

Get notified when registrations open

Become an exhibitor

Become an exhibitor

Participate in the exhibition

Become an exhibitor

Participation options

Become a partner

Giving a lecture

Book a stand

Practical information

Visitor profile

Contact the specialists

Request a brochure

All the information about exhibiting in one document.

Speakers

Speakers

About this edition

Speakers

2024

Giving a lecture

Program Blog & Knowledge

Blog & Knowledge

Ontdek

Blog

Uitgelicht

6 Must-haves bij data governance

Interview: ‘Grote AI-dromen verwezenlijk je in kleine stapjes’

Contact

English

Select language

Nederlands

Login exhibitors

Become an exhibitor?
Big Data Expo Vorm F (1) Big Data Expo Vorm E (1)

Hoe hotelketen citizenM dagelijks 45 minuten wint voor waardevolle connecties met gasten dankzij Value Stream Mapping.

Thursday 11:00 - 11:30
Lezingenzaal 1
Merel Derlagen

Data Analytics & Research consultant (Digital Power)

Facebook Linkedin Meer over deze spreker
Door een zeer snelle groei van hotelketen citizenM is er een gefragmenteerd proces ontstaan. Hierdoor werd de efficiëntie minder en het beheersen van incidenten steeds lastiger. Wil je weten hoe we met data en technologie de Net Promoter Score (NPS) en kamerbeschikbaarheid kunnen waarborgen? Met Value Stream Mapping, KPI-setting en data-analyses verkregen we een holistisch beeld en inzicht in de grootste obstakels en optimalisatiekansen. Onze focus lag op het voorkomen, verminderen en efficiënt oplossen van incidenten. We delen tips over hoe je in een wereldwijde operatie met tal van stakeholders in verschillende organisatieniveaus een offline proces kunt centraliseren en datagedreven kan verbeteren.
Tosca Eggenhuizen

Product Owner Incident Management (citizenM)

Meer over deze spreker
Door een zeer snelle groei van hotelketen citizenM is er een gefragmenteerd proces ontstaan. Hierdoor werd de efficiëntie minder en het beheersen van incidenten steeds lastiger. Wil je weten hoe we met data en technologie de Net Promoter Score (NPS) en kamerbeschikbaarheid kunnen waarborgen? Met Value Stream Mapping, KPI-setting en data-analyses verkregen we een holistisch beeld en inzicht in de grootste obstakels en optimalisatiekansen. Onze focus lag op het voorkomen, verminderen en efficiënt oplossen van incidenten. We delen tips over hoe je in een wereldwijde operatie met tal van stakeholders in verschillende organisatieniveaus een offline proces kunt centraliseren en datagedreven kan verbeteren.
Door een zeer snelle groei van hotelketen citizenM is er een gefragmenteerd proces ontstaan. Hierdoor werd de efficiëntie minder en het beheersen van incidenten steeds lastiger. Wil je weten hoe we met data en technologie de Net Promoter Score (NPS) en kamerbeschikbaarheid kunnen waarborgen? Met Value Stream Mapping, KPI-setting en data-analyses verkregen we een holistisch beeld en inzicht in de grootste obstakels en optimalisatiekansen. Onze focus lag op het voorkomen, verminderen en efficiënt oplossen van incidenten. We delen tips over hoe je in een wereldwijde operatie met tal van stakeholders in verschillende organisatieniveaus een offline proces kunt centraliseren en datagedreven kan verbeteren.

Back to overview

Visit Data Expo

Interested in this lecture?

Free ticket