Search...

English

Nederlands

Login exhibitors

September 10 & 11 2025

For visitors

About this edition

About Data Expo

Program

Speakers

Exhibitor list

Exhibition magazine

Premium tickets

About previous editions

Recap

Exhibition magazine

Practical information

Floor plan

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Partners

Advisory board

Knowledge partners

Claim your free ticket

Visit Data Expo and achieve your data goals

Become an exhibitor

Participate in the exhibition

Become an exhibitor

Participation options

Become a partner

Giving a lecture

Book a stand

Testimonials

Practical information

Visitor profile

Contact the specialists

Request a brochure

All the information about exhibiting in one document.

Program

About this edition

Program

Speakers

Giving a lecture

Testimonial speakers

Exhibitor list Blog & Knowledge

Ontdek

Blog

Uitgelicht

6 Must-haves bij data governance

Interview: ‘Grote AI-dromen verwezenlijk je in kleine stapjes’

Contact Free ticket
September 10 & 11 2025 | Jaarbeurs Utrecht Free ticket For visitors

For visitors

About this edition

About Data Expo

Program

Speakers

Exhibitor list

Exhibition magazine

Premium tickets

About previous editions

Recap

Exhibition magazine

Practical information

Floor plan

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Partners

Advisory board

Knowledge partners

Claim your free ticket

Visit Data Expo and achieve your data goals

Become an exhibitor

Become an exhibitor

Participate in the exhibition

Become an exhibitor

Participation options

Become a partner

Giving a lecture

Book a stand

Testimonials

Practical information

Visitor profile

Contact the specialists

Request a brochure

All the information about exhibiting in one document.

Program

Program

About this edition

Program

Speakers

Giving a lecture

Testimonial speakers

Exhibitor list Blog & Knowledge

Blog & Knowledge

Ontdek

Blog

Uitgelicht

6 Must-haves bij data governance

Interview: ‘Grote AI-dromen verwezenlijk je in kleine stapjes’

Contact

English

Select language

Nederlands

Login exhibitors

Free ticket
Big Data Expo Vorm F (1) Big Data Expo Vorm E (1)

Hyperpersonalisatie in Actie bij Odido

Thursday 13:30 - 14:00
Lezingenzaal 6
Jeffrey Ploeg

Data & AI Product Manager

Linkedin Meer over deze spreker
Personalisatie is geen luxe meer, maar een verwachting van je klant – én het levert aantoonbaar resultaat op. In deze lezing ontdek je hoe je met hyperpersonalisatie écht relevante klantinteracties creëert. Odido maakte succesvol de stap naar hyperpersonalisatie door middel van een krachtig personalisatiemodel dat richting geeft in de ontwikkeling van “one to all” naar “one to one” communicatie. Het model beschrijft verschillende fases en acties om hyperpersonalisatie te realiseren. Het is geen vast, lineair stappenplan, maar een praktisch kompas om intern de juiste stappen te zetten richting relevante, datagedreven klantinteractie. 
Guus Rutten

Strategy & Innovation Manager

Linkedin Meer over deze spreker
Personalisatie is geen luxe meer, maar een verwachting van je klant – én het levert aantoonbaar resultaat op. In deze lezing ontdek je hoe je met hyperpersonalisatie écht relevante klantinteracties creëert. Odido maakte succesvol de stap naar hyperpersonalisatie door middel van een krachtig personalisatiemodel dat richting geeft in de ontwikkeling van “one to all” naar “one to one” communicatie. Het model beschrijft verschillende fases en acties om hyperpersonalisatie te realiseren. Het is geen vast, lineair stappenplan, maar een praktisch kompas om intern de juiste stappen te zetten richting relevante, datagedreven klantinteractie. 
Personalisatie is geen luxe meer, maar een verwachting van je klant – én het levert aantoonbaar resultaat op. In deze lezing ontdek je hoe je met hyperpersonalisatie écht relevante klantinteracties creëert. Odido maakte succesvol de stap naar hyperpersonalisatie door middel van een krachtig personalisatiemodel dat richting geeft in de ontwikkeling van “one to all” naar “one to one” communicatie. Het model beschrijft verschillende fases en acties om hyperpersonalisatie te realiseren. Het is geen vast, lineair stappenplan, maar een praktisch kompas om intern de juiste stappen te zetten richting relevante, datagedreven klantinteractie. 

Back to overview

Visit Data Expo

Interested in this lecture?

Register now for free for Data Expo and experience two days full of inspiration, practical insights, and innovative data applications. Discover what data can do for your organization!
Free ticket