.png?width=100&height=115&name=Big%20Data%20Expo%20Vorm%20F%20(1).png)
.png?width=100&height=115&name=Big%20Data%20Expo%20Vorm%20E%20(1).png)
Hyperpersonalisatie in Actie bij Odido
Thursday 13:30 - 14:00
Lezingenzaal 6
Jeffrey Ploeg
Data & AI Product Manager
Personalisatie is geen luxe meer, maar een verwachting van je klant – én het levert aantoonbaar resultaat op. In deze lezing ontdek je hoe je met hyperpersonalisatie écht relevante klantinteracties creëert. Odido maakte succesvol de stap naar hyperpersonalisatie door middel van een krachtig personalisatiemodel dat richting geeft in de ontwikkeling van “one to all” naar “one to one” communicatie. Het model beschrijft verschillende fases en acties om hyperpersonalisatie te realiseren. Het is geen vast, lineair stappenplan, maar een praktisch kompas om intern de juiste stappen te zetten richting relevante, datagedreven klantinteractie.
Guus Rutten
Strategy & Innovation Manager
Personalisatie is geen luxe meer, maar een verwachting van je klant – én het levert aantoonbaar resultaat op. In deze lezing ontdek je hoe je met hyperpersonalisatie écht relevante klantinteracties creëert. Odido maakte succesvol de stap naar hyperpersonalisatie door middel van een krachtig personalisatiemodel dat richting geeft in de ontwikkeling van “one to all” naar “one to one” communicatie. Het model beschrijft verschillende fases en acties om hyperpersonalisatie te realiseren. Het is geen vast, lineair stappenplan, maar een praktisch kompas om intern de juiste stappen te zetten richting relevante, datagedreven klantinteractie.
Personalisatie is geen luxe meer, maar een verwachting van je klant – én het levert aantoonbaar resultaat op. In deze lezing ontdek je hoe je met hyperpersonalisatie écht relevante klantinteracties creëert. Odido maakte succesvol de stap naar hyperpersonalisatie door middel van een krachtig personalisatiemodel dat richting geeft in de ontwikkeling van “one to all” naar “one to one” communicatie. Het model beschrijft verschillende fases en acties om hyperpersonalisatie te realiseren. Het is geen vast, lineair stappenplan, maar een praktisch kompas om intern de juiste stappen te zetten richting relevante, datagedreven klantinteractie.
Back to overview
Visit Data Expo
Interested in this lecture?
Register now for free for Data Expo and experience two days full of inspiration, practical insights, and innovative data applications. Discover what data can do for your organization!
We believe data drives digital transformation
Unlocking the Power of Retrieval-Augmented Generation (RAG)
Digital Transformation for SMEs: 8 Benefits and Challenges
Subscribe for the newsletter
To top