.png?width=100&height=115&name=Big%20Data%20Expo%20Vorm%20F%20(1).png)
.png?width=100&height=115&name=Big%20Data%20Expo%20Vorm%20E%20(1).png)
Hyperpersonalisatie in actie: van datafundament naar resultaat
Guus Rutten
Strategy & Innovation Manager
Datafundament op orde? Zet de volgende stap!
Met personalisatie activeer je je data om klanten optimaal te helpen. Dit kan zorgen voor directe omzetgroei, lagere cost-per-acquisition en hogere marketingefficiëntie. Maar hoe kom je van van "One-to-All" tot "One-to-One Hyperpersonalisatie"?
In deze rondetafel nodigen we je uit voor een interactief gesprek over de strategische en operationele impact van gepersonaliseerde klantinteracties, delen we praktijkvoorbeelden en laten we zien hoe je groeit op de volwassenheidsladder. We bespreken valkuilen, quick wins en hoe je kunt werken naar geautomatiseerde, relevante interacties.
Je loopt naar buiten met:
- Nieuwe ideeën voor data-activatie en personalisatie
- Valkuilen en quick wins voor hyperpersonalisatie
- Een duidelijk startpunt voor jouw organisatie
Of je nu data engineer, PO of marketeer bent: deze sessie geeft je concrete handvatten om te beginnen of door te groeien naar hyperpersonalisatie.
Rogier de Moel
Sr. Business Consultant / Trainer
Datafundament op orde? Zet de volgende stap!
Met personalisatie activeer je je data om klanten optimaal te helpen. Dit kan zorgen voor directe omzetgroei, lagere cost-per-acquisition en hogere marketingefficiëntie. Maar hoe kom je van van "One-to-All" tot "One-to-One Hyperpersonalisatie"?
In deze rondetafel nodigen we je uit voor een interactief gesprek over de strategische en operationele impact van gepersonaliseerde klantinteracties, delen we praktijkvoorbeelden en laten we zien hoe je groeit op de volwassenheidsladder. We bespreken valkuilen, quick wins en hoe je kunt werken naar geautomatiseerde, relevante interacties.
Je loopt naar buiten met:
- Nieuwe ideeën voor data-activatie en personalisatie
- Valkuilen en quick wins voor hyperpersonalisatie
- Een duidelijk startpunt voor jouw organisatie
Of je nu data engineer, PO of marketeer bent: deze sessie geeft je concrete handvatten om te beginnen of door te groeien naar hyperpersonalisatie.
Datafundament op orde? Zet de volgende stap!
Met personalisatie activeer je je data om klanten optimaal te helpen. Dit kan zorgen voor directe omzetgroei, lagere cost-per-acquisition en hogere marketingefficiëntie. Maar hoe kom je van van "One-to-All" tot "One-to-One Hyperpersonalisatie"?
In deze rondetafel nodigen we je uit voor een interactief gesprek over de strategische en operationele impact van gepersonaliseerde klantinteracties, delen we praktijkvoorbeelden en laten we zien hoe je groeit op de volwassenheidsladder. We bespreken valkuilen, quick wins en hoe je kunt werken naar geautomatiseerde, relevante interacties.
Je loopt naar buiten met:
- Nieuwe ideeën voor data-activatie en personalisatie
- Valkuilen en quick wins voor hyperpersonalisatie
- Een duidelijk startpunt voor jouw organisatie
Of je nu data engineer, PO of marketeer bent: deze sessie geeft je concrete handvatten om te beginnen of door te groeien naar hyperpersonalisatie.
Back to overview
Visit Data Expo
Interested in this lecture?
We believe data drives digital transformation
Unlocking the Power of Retrieval-Augmented Generation (RAG)
Digital Transformation for SMEs: 8 Benefits and Challenges
Subscribe for the newsletter
To top