Search...

English

Nederlands

Login exhibitors

10-11 September 2025

For visitors

About this edition

Program

2024

Speakers

2024

Exhibitor list

2024

Exhibition magazine

2024

Partners

Recap 2024

New

Practical information

Floor plan

Venue & Opening hours

Connect App

Keep me informed

Get notified when registrations open

Become an exhibitor

Participate in the exhibition

Become an exhibitor

Participation options

Become a partner

Giving a lecture

Book a stand

Practical information

Visitor profile

Contact the specialists

Request a brochure

All the information about exhibiting in one document.

Speakers

About this edition

Speakers

2024

Giving a lecture

Program Blog & Knowledge

Ontdek

Blog

Uitgelicht

6 Must-haves bij data governance

Interview: ‘Grote AI-dromen verwezenlijk je in kleine stapjes’

Contact Become an exhibitor?
10-11 September 2025 | Jaarbeurs Utrecht For visitors

For visitors

About this edition

Program

2024

Speakers

2024

Exhibitor list

2024

Exhibition magazine

2024

Partners

Recap 2024

New

Practical information

Floor plan

Venue & Opening hours

Connect App

Keep me informed

Get notified when registrations open

Become an exhibitor

Become an exhibitor

Participate in the exhibition

Become an exhibitor

Participation options

Become a partner

Giving a lecture

Book a stand

Practical information

Visitor profile

Contact the specialists

Request a brochure

All the information about exhibiting in one document.

Speakers

Speakers

About this edition

Speakers

2024

Giving a lecture

Program Blog & Knowledge

Blog & Knowledge

Ontdek

Blog

Uitgelicht

6 Must-haves bij data governance

Interview: ‘Grote AI-dromen verwezenlijk je in kleine stapjes’

Contact

English

Select language

Nederlands

Login exhibitors

Become an exhibitor?
Big Data Expo Vorm F (1) Big Data Expo Vorm E (1)

Succes door data: de CRM-strategie van Auping

Thursday 13:30 - 14:00
Lezingenzaal 2
Jeroen van Huet

CRM Manager (Koninklijke Auping B.V.)

Twitter Facebook Linkedin Meer over deze spreker
In deze presentatie laten Jeroen en Jelle zien hoe Auping door het slim combineren van klant- en segmentatiedata een vollediger beeld heeft gekregen van haar klanten, doelgroepen en verzorgingsgebieden. Deze waardevolle inzichten worden gebruikt om de effectiviteit van campagnes te meten en de prestaties van vestigingen te optimaliseren, gebaseerd op de potentie binnen een afzetgebied. Auping en GeoMarktprofiel nemen je mee in deze inspirerende case en laten zien hoe je op een eenvoudige manier je CRM-strategie beter kunt afstemmen op je doelgroepen en de performance van je vestigingen kunt verbeteren.
Jelle Sundermann

Marketing intelligence analist (GeoMarktprofiel)

Linkedin Meer over deze spreker
In deze presentatie laten Jeroen en Jelle zien hoe Auping door het slim combineren van klant- en segmentatiedata een vollediger beeld heeft gekregen van haar klanten, doelgroepen en verzorgingsgebieden. Deze waardevolle inzichten worden gebruikt om de effectiviteit van campagnes te meten en de prestaties van vestigingen te optimaliseren, gebaseerd op de potentie binnen een afzetgebied. Auping en GeoMarktprofiel nemen je mee in deze inspirerende case en laten zien hoe je op een eenvoudige manier je CRM-strategie beter kunt afstemmen op je doelgroepen en de performance van je vestigingen kunt verbeteren.
In deze presentatie laten Jeroen en Jelle zien hoe Auping door het slim combineren van klant- en segmentatiedata een vollediger beeld heeft gekregen van haar klanten, doelgroepen en verzorgingsgebieden. Deze waardevolle inzichten worden gebruikt om de effectiviteit van campagnes te meten en de prestaties van vestigingen te optimaliseren, gebaseerd op de potentie binnen een afzetgebied. Auping en GeoMarktprofiel nemen je mee in deze inspirerende case en laten zien hoe je op een eenvoudige manier je CRM-strategie beter kunt afstemmen op je doelgroepen en de performance van je vestigingen kunt verbeteren.
Bekijk de presentatie

Back to overview

Visit Data Expo

Interested in this lecture?

Free ticket