.png?width=100&height=115&name=Big%20Data%20Expo%20Vorm%20F%20(1).png)
.png?width=100&height=115&name=Big%20Data%20Expo%20Vorm%20E%20(1).png)
Van Data naar Daadkracht: 360° Klantinzicht met AI
Maurits van Slobbe
Managing Director
In de presentatie neem ik je mee in onze journey van ambitieuze startup naar een internationale organisatie. Door data niet alleen te verzamelen, maar er écht iets mee te doen. In deze sessie laat ik je zien wat ons groeipad is en waarin we magazijnautomatisering, klantdata en AI hebben samengebracht tot één krachtige motor voor schaalbare groei.
Wat begon met lef en focus: investeren in een geautomatiseerd magazijn (nu 80% geautomatiseerd in het pickproces), bouwen aan een robuust 360° klantprofiel en durven te kiezen voor de lange termijn. Inmiddels integreren we klantdata, gedragsdata en voorraaddata slim in ons centrale systeem, waardoor we niet alleen efficiënter werken, maar ook hyperpersoonlijk kunnen inspelen op klantinteractie — van magazijnlocatie tot online advertentie.
AI is voor ons geen buzzword, maar een van onze fundamenten. We gebruiken het om producten slimmer te positioneren, de customer journey te optimaliseren, en internationale groei te versnellen. Denk aan dynamische personalisatie, CDP-koppelingen, en een onafhankelijk analytics-platform dat ons realtime inzicht geeft.
Onze kracht? Efficiëntie, schaalbaarheid, kwaliteit én menselijkheid — allemaal met een klein, gedreven team.
In de presentatie neem ik je mee in onze journey van ambitieuze startup naar een internationale organisatie. Door data niet alleen te verzamelen, maar er écht iets mee te doen. In deze sessie laat ik je zien wat ons groeipad is en waarin we magazijnautomatisering, klantdata en AI hebben samengebracht tot één krachtige motor voor schaalbare groei.
Wat begon met lef en focus: investeren in een geautomatiseerd magazijn (nu 80% geautomatiseerd in het pickproces), bouwen aan een robuust 360° klantprofiel en durven te kiezen voor de lange termijn. Inmiddels integreren we klantdata, gedragsdata en voorraaddata slim in ons centrale systeem, waardoor we niet alleen efficiënter werken, maar ook hyperpersoonlijk kunnen inspelen op klantinteractie — van magazijnlocatie tot online advertentie.
AI is voor ons geen buzzword, maar een van onze fundamenten. We gebruiken het om producten slimmer te positioneren, de customer journey te optimaliseren, en internationale groei te versnellen. Denk aan dynamische personalisatie, CDP-koppelingen, en een onafhankelijk analytics-platform dat ons realtime inzicht geeft.
Onze kracht? Efficiëntie, schaalbaarheid, kwaliteit én menselijkheid — allemaal met een klein, gedreven team.
Back to overview
Visit Data Expo
Interested in this lecture?
We believe data drives digital transformation
Unlocking the Power of Retrieval-Augmented Generation (RAG)
Digital Transformation for SMEs: 8 Benefits and Challenges
Subscribe for the newsletter
To top