Search...

English

Nederlands

Login exhibitors

September 10 & 11 2025

For visitors

About this edition

About Data Expo

Program

Speakers

Exhibitor list

Exhibition magazine

Premium tickets

About previous editions

Recap

Exhibition magazine

Practical information

Floor plan

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Partners

Advisory board

Knowledge partners

Claim your free ticket

Visit Data Expo and achieve your data goals

Become an exhibitor

Participate in the exhibition

Become an exhibitor

Participation options

Become a partner

Giving a lecture

Book a stand

Testimonials

Practical information

Visitor profile

Contact the specialists

Request a brochure

All the information about exhibiting in one document.

Program

About this edition

Program

Speakers

Giving a lecture

Testimonial speakers

Exhibitor list Blog & Knowledge

Ontdek

Blog

Uitgelicht

6 Must-haves bij data governance

Interview: ‘Grote AI-dromen verwezenlijk je in kleine stapjes’

Contact Free ticket
September 10 & 11 2025 | Jaarbeurs Utrecht Free ticket For visitors

For visitors

About this edition

About Data Expo

Program

Speakers

Exhibitor list

Exhibition magazine

Premium tickets

About previous editions

Recap

Exhibition magazine

Practical information

Floor plan

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Partners

Advisory board

Knowledge partners

Claim your free ticket

Visit Data Expo and achieve your data goals

Become an exhibitor

Become an exhibitor

Participate in the exhibition

Become an exhibitor

Participation options

Become a partner

Giving a lecture

Book a stand

Testimonials

Practical information

Visitor profile

Contact the specialists

Request a brochure

All the information about exhibiting in one document.

Program

Program

About this edition

Program

Speakers

Giving a lecture

Testimonial speakers

Exhibitor list Blog & Knowledge

Blog & Knowledge

Ontdek

Blog

Uitgelicht

6 Must-haves bij data governance

Interview: ‘Grote AI-dromen verwezenlijk je in kleine stapjes’

Contact

English

Select language

Nederlands

Login exhibitors

Free ticket
Big Data Expo Vorm F (1) Big Data Expo Vorm E (1)

Van frustratie naar frictieloos: hoe KPN met data de klantreis transformeert

Thursday 10:30 - 11:00
Lezingenzaal 8
Carmen Boymans

Director

Linkedin Meer over deze spreker

Stel je voor: het is een gewone dag, en plots werkt je internet thuis niet meer. Je probeert het zelf op te lossen, maar de tools helpen niet. Gefrustreerd bel je de klantenservice. Dit is één van de voorbeeldsituaties waarin KPN-klanten bellen. Als je digitale klantreis niet soepel is kan dit leidde tot onnodige frustratie, kosten en een lage Customer Effort Score (CES).

In deze presentatie laten we zien hoe KPN deze uitdagingen te lijf gaan. We doken met een multidisciplinair team in de klantdata en ontdekten de échte pijnpunten. Insight-driven optimisation helpt ons om klantreizen opnieuw tot leven te brengen. Het resultaat? Meer regie voor de klant, minder druk op de klantenservice en een organisatie die versneld datagedreven werkt.

We vertellen hoe de inrichting van customer journey teams zorgde voor continue optimalisatie en een cultuurverschuiving richting klantgericht en wendbaar werken.

Chantal Snijder

Customer Experience Consultant

Linkedin Meer over deze spreker

Stel je voor: het is een gewone dag, en plots werkt je internet thuis niet meer. Je probeert het zelf op te lossen, maar de tools helpen niet. Gefrustreerd bel je de klantenservice. Dit is één van de voorbeeldsituaties waarin KPN-klanten bellen. Als je digitale klantreis niet soepel is kan dit leidde tot onnodige frustratie, kosten en een lage Customer Effort Score (CES).

In deze presentatie laten we zien hoe KPN deze uitdagingen te lijf gaan. We doken met een multidisciplinair team in de klantdata en ontdekten de échte pijnpunten. Insight-driven optimisation helpt ons om klantreizen opnieuw tot leven te brengen. Het resultaat? Meer regie voor de klant, minder druk op de klantenservice en een organisatie die versneld datagedreven werkt.

We vertellen hoe de inrichting van customer journey teams zorgde voor continue optimalisatie en een cultuurverschuiving richting klantgericht en wendbaar werken.

Stel je voor: het is een gewone dag, en plots werkt je internet thuis niet meer. Je probeert het zelf op te lossen, maar de tools helpen niet. Gefrustreerd bel je de klantenservice. Dit is één van de voorbeeldsituaties waarin KPN-klanten bellen. Als je digitale klantreis niet soepel is kan dit leidde tot onnodige frustratie, kosten en een lage Customer Effort Score (CES).

In deze presentatie laten we zien hoe KPN deze uitdagingen te lijf gaan. We doken met een multidisciplinair team in de klantdata en ontdekten de échte pijnpunten. Insight-driven optimisation helpt ons om klantreizen opnieuw tot leven te brengen. Het resultaat? Meer regie voor de klant, minder druk op de klantenservice en een organisatie die versneld datagedreven werkt.

We vertellen hoe de inrichting van customer journey teams zorgde voor continue optimalisatie en een cultuurverschuiving richting klantgericht en wendbaar werken.

Back to overview

Visit Data Expo

Interested in this lecture?

Register now for free for Data Expo and experience two days full of inspiration, practical insights, and innovative data applications. Discover what data can do for your organization!
Free ticket