.png?width=100&height=115&name=Big%20Data%20Expo%20Vorm%20C%20(1).png)
.png?width=100&height=115&name=Big%20Data%20Expo%20Vorm%20F%20(1).png)
Brenda van den Berg
DDMA Commissielid Artificial Intelligence
Brenda van den Berg is marketingmanager bij KPN Zakelijk waar ze verantwoordelijk is voor datagedreven campagnes. Haar expertise ligt op het snijvlak van marketing, data en innovatie. Ze is nauw betrokken bij AI-initiatieven en gecertificeerd door de Nederlandse AI Coalitie voor het toepassen van AI in business. Als lid van de DDMA Commissie Artificial Intelligence speelt ze een actieve rol in het vormgeven van de toekomst van de marketingsector.
Back to overview
Data-driven leaders discover essential insights, connections, and technology at the Data Expo.
Whether you have already developed an advanced data strategy or your organization is just beginning to take its first steps toward becoming data-driven, Data Expo provides the solutions you need to take the next step.
We believe data drives digital transformation
Unlocking the Power of Retrieval-Augmented Generation (RAG)
Digital Transformation for SMEs: 8 Benefits and Challenges
Subscribe for the newsletter
To top