Search...

English

Nederlands

Login exhibitors

10-11 September 2025

For visitors

About this edition

Program

2024

Speakers

2024

Exhibitor list

2024

Exhibition magazine

2024

Partners

Recap 2024

New

Practical information

Floor plan

Venue & Opening hours

Connect App

Keep me informed

Get notified when registrations open

Become an exhibitor

Participate in the exhibition

Become an exhibitor

Participation options

Become a partner

Giving a lecture

Book a stand

Practical information

Visitor profile

Contact the specialists

Request a brochure

All the information about exhibiting in one document.

Speakers

About this edition

Speakers

2024

Giving a lecture

Program Blog & Knowledge

Ontdek

Blog

Uitgelicht

6 Must-haves bij data governance

Interview: ‘Grote AI-dromen verwezenlijk je in kleine stapjes’

Contact Become an exhibitor?
10-11 September 2025 | Jaarbeurs Utrecht For visitors

For visitors

About this edition

Program

2024

Speakers

2024

Exhibitor list

2024

Exhibition magazine

2024

Partners

Recap 2024

New

Practical information

Floor plan

Venue & Opening hours

Connect App

Keep me informed

Get notified when registrations open

Become an exhibitor

Become an exhibitor

Participate in the exhibition

Become an exhibitor

Participation options

Become a partner

Giving a lecture

Book a stand

Practical information

Visitor profile

Contact the specialists

Request a brochure

All the information about exhibiting in one document.

Speakers

Speakers

About this edition

Speakers

2024

Giving a lecture

Program Blog & Knowledge

Blog & Knowledge

Ontdek

Blog

Uitgelicht

6 Must-haves bij data governance

Interview: ‘Grote AI-dromen verwezenlijk je in kleine stapjes’

Contact

English

Select language

Nederlands

Login exhibitors

Become an exhibitor?
Big Data Expo Vorm C (1) Big Data Expo Vorm F (1)

Jeroen van Huet

CRM Manager (Koninklijke Auping B.V.)

Twitter Facebook Linkedin Visit the website
Jeroen is een energieke vernieuwer met een passie voor CRM-management. Zijn carrière draait om het bereiken van groei in omzet, het ontwikkelen van producten en proposities, en het versterken van positioneringen. Als CRM manager is hij gepassioneerd door het verbeteren van de klantervaring en het ontdekken van manieren om deze positief te beïnvloeden. Met een ondernemende geest en een hands-on aanpak combineert Jeroen analytische vaardigheden met een scherp oog voor detail. Hij hecht veel waarde aan fact-based KPI's, maar beschouwt analyses niet als een doel op zich. In plaats daarvan gebruikt Jeroen deze analyses als instrumenten om de 'sweet spots' te identificeren en daarop te reageren met klantgerichte, relevante en meetbare campagnes. Zijn professionele reis heeft hem geleerd hoe belangrijk het is om altijd klantgericht te werken en voortdurend op zoek te gaan naar verbeteringen. Door zijn combinatie van strategisch inzicht en praktische uitvoering, streeft Jeroen ernaar om niet alleen resultaten te behalen, maar ook blijvende waarde te creëren voor zowel de klant als de organisatie.
Succes door data: de CRM-strategie van Auping

Succes door data: de CRM-strategie van Auping

Ontdek hoe Auping klant- en segmentatiedata gebruikt om doelgroepgerichte vestigingsstrategieën te ontwikkelen, campagnes te optimaliseren en vestigingsprestaties te verbeteren. Leer hoe je eenvoudig je CRM-strategie nog beter afstemt op je doelgroep.

More about this presentation View the slides

Donderdag 13:30 - 14:00 • Lezingenzaal 2

Back to overview

Data-driven leaders discover essential insights, connections, and technology at the Data Expo.

Whether you have already developed an advanced data strategy or your organization is just beginning to take its first steps toward becoming data-driven, Data Expo provides the solutions you need to take the next step.

Free tickets