.png?width=100&height=115&name=Big%20Data%20Expo%20Vorm%20C%20(1).png)
.png?width=100&height=115&name=Big%20Data%20Expo%20Vorm%20F%20(1).png)
Tjaard Prins
Marketing Measurement & Optimalisatie Expert
Tjaard Prins is een expert op het gebied van marketingmeting en -analyse, met een scherpe focus op Marketing Mix Modeling, attributie, en het optimaliseren van marketinginvesteringen. Met meer dan 15 jaar ervaring, onder andere bij Centraal Beheer en zijn eigen onderneming Marketing Measures, helpt hij organisaties om datagedreven inzichten te vertalen naar impactvolle marketingoptimalisaties en -strategieën.
Hij heeft zich ontwikkeld van webanalist tot thought leader binnen zijn vakgebied en deelt zijn kennis actief via trainingen, consultancy, en als spreker op diverse podia binnen de marketing- en datasector. Daarnaast nam hij een podcast op met de DDMA, waarin hij zijn visie deelde op datagedreven marketingoptimalisatie. Tjaard staat bekend om zijn analytische scherpte, enthousiasme en resultaatgerichte aanpak.
Back to overview
Data-driven leaders discover essential insights, connections, and technology at the Data Expo.
Whether you have already developed an advanced data strategy or your organization is just beginning to take its first steps toward becoming data-driven, Data Expo provides the solutions you need to take the next step.
We believe data drives digital transformation
Unlocking the Power of Retrieval-Augmented Generation (RAG)
Digital Transformation for SMEs: 8 Benefits and Challenges
Subscribe for the newsletter
To top