.png?width=100&height=115&name=Big%20Data%20Expo%20Vorm%20F%20(1).png)
.png?width=100&height=115&name=Big%20Data%20Expo%20Vorm%20C%20(1).png)
AI in de praktijk bij Centraal Beheer: Van experiment naar impact
Livia Lablans
Manager Data Consulting
Hoe maak je als grote organisatie écht vaart met AI? In deze sessie delen we onze aanpak bij Centraal Beheer, waarin techniek en organisatie hand in hand gaan.
We laten zien hoe we in 2024 zijn gestart met experimenten en inmiddels meerdere use cases live hebben gebracht – waaronder een redactionele assistent en toepassingen binnen klantcontact.
Je krijgt inzicht in hoe we AI vanuit een organisatiebreed programma hebben ingericht, hoe we usergroups hebben opgezet en hoe we medewerkers actief betrekken bij adoptie. We tonen hoe we sturen op waardecreatie voor klant, medewerker en bedrijfsvoering, ondersteund door een schaalbare AI-infrastructuur en governance.
Tot slot delen we onze lessons learned: wat werkt, wat schuurt, en hoe je als organisatie koers houdt in een snel veranderend AI-landschap. Na deze sessie weet je hoe je generatieve AI kunt inzetten op een manier die wérkt — ook in een complexe organisatiecontext.
Maarten Mulder
Manager Data Science
Hoe maak je als grote organisatie écht vaart met AI? In deze sessie delen we onze aanpak bij Centraal Beheer, waarin techniek en organisatie hand in hand gaan.
We laten zien hoe we in 2024 zijn gestart met experimenten en inmiddels meerdere use cases live hebben gebracht – waaronder een redactionele assistent en toepassingen binnen klantcontact.
Je krijgt inzicht in hoe we AI vanuit een organisatiebreed programma hebben ingericht, hoe we usergroups hebben opgezet en hoe we medewerkers actief betrekken bij adoptie. We tonen hoe we sturen op waardecreatie voor klant, medewerker en bedrijfsvoering, ondersteund door een schaalbare AI-infrastructuur en governance.
Tot slot delen we onze lessons learned: wat werkt, wat schuurt, en hoe je als organisatie koers houdt in een snel veranderend AI-landschap. Na deze sessie weet je hoe je generatieve AI kunt inzetten op een manier die wérkt — ook in een complexe organisatiecontext.
Hoe maak je als grote organisatie écht vaart met AI? In deze sessie delen we onze aanpak bij Centraal Beheer, waarin techniek en organisatie hand in hand gaan.
We laten zien hoe we in 2024 zijn gestart met experimenten en inmiddels meerdere use cases live hebben gebracht – waaronder een redactionele assistent en toepassingen binnen klantcontact.
Je krijgt inzicht in hoe we AI vanuit een organisatiebreed programma hebben ingericht, hoe we usergroups hebben opgezet en hoe we medewerkers actief betrekken bij adoptie. We tonen hoe we sturen op waardecreatie voor klant, medewerker en bedrijfsvoering, ondersteund door een schaalbare AI-infrastructuur en governance.
Tot slot delen we onze lessons learned: wat werkt, wat schuurt, en hoe je als organisatie koers houdt in een snel veranderend AI-landschap. Na deze sessie weet je hoe je generatieve AI kunt inzetten op een manier die wérkt — ook in een complexe organisatiecontext.
Terug naar het overzicht
Geïnteresseerd in deze lezing?
We believe data drives digital transformation
Blog
De kracht van Retrieval-Augmented Generation (RAG) ontsluiten
Digitale Transformatie voor MKB: 8x Voordelen en Uitdagingen
Meld je aan voor de nieuwsbrief
naar boven