.png?width=100&height=115&name=Big%20Data%20Expo%20Vorm%20F%20(1).png)
.png?width=100&height=115&name=Big%20Data%20Expo%20Vorm%20C%20(1).png)
Hyperpersonalisatie in Actie bij Odido
Donderdag 13:30 - 14:00
Lezingenzaal 6
Jeffrey Ploeg
Data & AI Product Manager
Personalisatie is geen luxe meer, maar een verwachting van je klant – én het levert aantoonbaar resultaat op. In deze lezing ontdek je hoe je met hyperpersonalisatie écht relevante klantinteracties creëert. Odido maakte succesvol de stap naar hyperpersonalisatie door middel van een krachtig personalisatiemodel dat richting geeft in de ontwikkeling van “one to all” naar “one to one” communicatie. Het model beschrijft verschillende fases en acties om hyperpersonalisatie te realiseren. Het is geen vast, lineair stappenplan, maar een praktisch kompas om intern de juiste stappen te zetten richting relevante, datagedreven klantinteractie.
Guus Rutten
Strategy & Innovation Manager
Personalisatie is geen luxe meer, maar een verwachting van je klant – én het levert aantoonbaar resultaat op. In deze lezing ontdek je hoe je met hyperpersonalisatie écht relevante klantinteracties creëert. Odido maakte succesvol de stap naar hyperpersonalisatie door middel van een krachtig personalisatiemodel dat richting geeft in de ontwikkeling van “one to all” naar “one to one” communicatie. Het model beschrijft verschillende fases en acties om hyperpersonalisatie te realiseren. Het is geen vast, lineair stappenplan, maar een praktisch kompas om intern de juiste stappen te zetten richting relevante, datagedreven klantinteractie.
Personalisatie is geen luxe meer, maar een verwachting van je klant – én het levert aantoonbaar resultaat op. In deze lezing ontdek je hoe je met hyperpersonalisatie écht relevante klantinteracties creëert. Odido maakte succesvol de stap naar hyperpersonalisatie door middel van een krachtig personalisatiemodel dat richting geeft in de ontwikkeling van “one to all” naar “one to one” communicatie. Het model beschrijft verschillende fases en acties om hyperpersonalisatie te realiseren. Het is geen vast, lineair stappenplan, maar een praktisch kompas om intern de juiste stappen te zetten richting relevante, datagedreven klantinteractie.
Terug naar het overzicht
Geïnteresseerd in deze lezing?
Meld je nu gratis aan voor Data Expo en beleef twee dagen vol inspiratie, praktijkinzichten en vernieuwende datatoepassingen. Ontdek wat data voor jóúw organisatie kan betekenen!
We believe data drives digital transformation
Blog
De kracht van Retrieval-Augmented Generation (RAG) ontsluiten
Digitale Transformatie voor MKB: 8x Voordelen en Uitdagingen
Meld je aan voor de nieuwsbrief
naar boven