.png?width=100&height=115&name=Big%20Data%20Expo%20Vorm%20F%20(1).png)
.png?width=100&height=115&name=Big%20Data%20Expo%20Vorm%20C%20(1).png)
Hyperpersonalisatie in Actie bij Odido
Dinsdag 12:00 - 00:00
null
Jeffrey Ploeg
Data & AI Product Manager
Personalisatie is geen luxe meer – het is een verwachting van de klant én het levert resultaat op. In deze lezing ontdek je hoe hyperpersonalisatie, met real-time data, AI en automatisering, zorgt voor écht relevante klantinteracties. Aan de hand van een krachtig personalisatiemodel heeft Odido de stap naar succesvolle hyperpersonalisatie gezet.
Guus Rutten
Strategy & Innovation Manager
Personalisatie is geen luxe meer – het is een verwachting van de klant én het levert resultaat op. In deze lezing ontdek je hoe hyperpersonalisatie, met real-time data, AI en automatisering, zorgt voor écht relevante klantinteracties. Aan de hand van een krachtig personalisatiemodel heeft Odido de stap naar succesvolle hyperpersonalisatie gezet.
Personalisatie is geen luxe meer – het is een verwachting van de klant én het levert resultaat op. In deze lezing ontdek je hoe hyperpersonalisatie, met real-time data, AI en automatisering, zorgt voor écht relevante klantinteracties. Aan de hand van een krachtig personalisatiemodel heeft Odido de stap naar succesvolle hyperpersonalisatie gezet.
Terug naar het overzicht
Geïnteresseerd in deze lezing?
Meld je nu gratis aan voor Data Expo en beleef twee dagen vol inspiratie, praktijkinzichten en vernieuwende datatoepassingen. Ontdek wat data voor jóúw organisatie kan betekenen!
We believe data drives digital transformation
Blog
De kracht van Retrieval-Augmented Generation (RAG) ontsluiten
Digitale Transformatie voor MKB: 8x Voordelen en Uitdagingen
Meld je aan voor de nieuwsbrief
naar boven