Zoeken...

Nederlands

English

Login exposanten

9-10 september 2026

Voor bezoekers

Over deze editie

Over Data Expo

Exposantenlijst

2025

Programma

2025

Sprekers

2025

Premium tickets

Beursmagazine 2025

Over vorige edities

Recap 2025

Recap 2024

Praktische informatie

Plattegrond

2025

Locatie & Openingstijden

Data Expo Connect app

Samenwerkingen

Partners

Kennispartners

Klankbordgroep

Blijf op de hoogte

Kom naar Data Expo en maak jouw datadoelen waar.

Exposant worden

Deelnemen aan de beurs

Exposant worden

Deelnamemogelijkheden

Partner worden

Lezing geven

Testimonials

Praktische informatie

Bezoekersprofiel

Contact de specialisten

Brochure aanvragen

Alle informatie over exposeren in één document.

Programma

Over deze editie

Programma

Sprekers

Lezing geven

Testimonial sprekers

Exposantenlijst Blog & Kennis

Ontdek

Blog

Whitepaper & e-books

3-delige video serie

De Dataloog

Uitgelicht

Data & AI Monitor 2025

2025 markeert de start van een nieuwe fase in AI-adoptie.

Interview: "Waarom datagedreven werken vaak mislukt"

Louis de Roo | e-mergo

Interview: "In de beperking toont zich de meester"

Frans Feldberg | Vrije Universiteit Amsterdam

Contact Exposant worden?
9-10 september 2026 | Jaarbeurs Utrecht Exposant worden? Voor bezoekers

Voor bezoekers

Over deze editie

Over Data Expo

Exposantenlijst

2025

Programma

2025

Sprekers

2025

Premium tickets

Beursmagazine 2025

Over vorige edities

Recap 2025

Recap 2024

Praktische informatie

Plattegrond

2025

Locatie & Openingstijden

Data Expo Connect app

Samenwerkingen

Partners

Kennispartners

Klankbordgroep

Blijf op de hoogte

Kom naar Data Expo en maak jouw datadoelen waar.

Exposant worden

Exposant worden

Deelnemen aan de beurs

Exposant worden

Deelnamemogelijkheden

Partner worden

Lezing geven

Testimonials

Praktische informatie

Bezoekersprofiel

Contact de specialisten

Brochure aanvragen

Alle informatie over exposeren in één document.

Programma

Programma

Over deze editie

Programma

Sprekers

Lezing geven

Testimonial sprekers

Exposantenlijst Blog & Kennis

Blog & Kennis

Ontdek

Blog

Whitepaper & e-books

3-delige video serie

De Dataloog

Uitgelicht

Data & AI Monitor 2025

2025 markeert de start van een nieuwe fase in AI-adoptie.

Interview: "Waarom datagedreven werken vaak mislukt"

Louis de Roo | e-mergo

Interview: "In de beperking toont zich de meester"

Frans Feldberg | Vrije Universiteit Amsterdam

Contact

Nederlands

Selecteer taal

English

Login exposanten

Exposant worden?
Big Data Expo Vorm F (1) Big Data Expo Vorm C (1)

Hyperpersonalisatie in Actie bij Odido

Donderdag 13:30 - 14:00
Lezingenzaal 6
Jeffrey Ploeg

Data & AI Product Manager

Linkedin Meer over deze spreker
Personalisatie is geen luxe meer, maar een verwachting van je klant – én het levert aantoonbaar resultaat op. In deze lezing ontdek je hoe je met hyperpersonalisatie écht relevante klantinteracties creëert. Odido maakte succesvol de stap naar hyperpersonalisatie door middel van een krachtig personalisatiemodel dat richting geeft in de ontwikkeling van “one to all” naar “one to one” communicatie. Het model beschrijft verschillende fases en acties om hyperpersonalisatie te realiseren. Het is geen vast, lineair stappenplan, maar een praktisch kompas om intern de juiste stappen te zetten richting relevante, datagedreven klantinteractie. 
Guus Rutten

Strategy & Innovation Manager

Linkedin Meer over deze spreker
Personalisatie is geen luxe meer, maar een verwachting van je klant – én het levert aantoonbaar resultaat op. In deze lezing ontdek je hoe je met hyperpersonalisatie écht relevante klantinteracties creëert. Odido maakte succesvol de stap naar hyperpersonalisatie door middel van een krachtig personalisatiemodel dat richting geeft in de ontwikkeling van “one to all” naar “one to one” communicatie. Het model beschrijft verschillende fases en acties om hyperpersonalisatie te realiseren. Het is geen vast, lineair stappenplan, maar een praktisch kompas om intern de juiste stappen te zetten richting relevante, datagedreven klantinteractie. 
Personalisatie is geen luxe meer, maar een verwachting van je klant – én het levert aantoonbaar resultaat op. In deze lezing ontdek je hoe je met hyperpersonalisatie écht relevante klantinteracties creëert. Odido maakte succesvol de stap naar hyperpersonalisatie door middel van een krachtig personalisatiemodel dat richting geeft in de ontwikkeling van “one to all” naar “one to one” communicatie. Het model beschrijft verschillende fases en acties om hyperpersonalisatie te realiseren. Het is geen vast, lineair stappenplan, maar een praktisch kompas om intern de juiste stappen te zetten richting relevante, datagedreven klantinteractie. 

Terug naar het overzicht

Geïnteresseerd in deze lezing?

Meld je nu gratis aan voor Data Expo en beleef twee dagen vol inspiratie, praktijkinzichten en vernieuwende datatoepassingen. Ontdek wat data voor jóúw organisatie kan betekenen!
Free ticket