.png?width=100&height=115&name=Big%20Data%20Expo%20Vorm%20F%20(1).png)
.png?width=100&height=115&name=Big%20Data%20Expo%20Vorm%20C%20(1).png)
Hyperpersonalisatie in actie: van datafundament naar resultaat
Guus Rutten
Strategy & Innovation Manager
Datafundament op orde? Zet de volgende stap!
Met personalisatie activeer je je data om klanten optimaal te helpen. Dit kan zorgen voor directe omzetgroei, lagere cost-per-acquisition en hogere marketingefficiëntie. Maar hoe kom je van van "One-to-All" tot "One-to-One Hyperpersonalisatie"?
In deze rondetafel nodigen we je uit voor een interactief gesprek over de strategische en operationele impact van gepersonaliseerde klantinteracties, delen we praktijkvoorbeelden en laten we zien hoe je groeit op de volwassenheidsladder. We bespreken valkuilen, quick wins en hoe je kunt werken naar geautomatiseerde, relevante interacties.
Je loopt naar buiten met:
- Nieuwe ideeën voor data-activatie en personalisatie
- Valkuilen en quick wins voor hyperpersonalisatie
- Een duidelijk startpunt voor jouw organisatie
Of je nu data engineer, PO of marketeer bent: deze sessie geeft je concrete handvatten om te beginnen of door te groeien naar hyperpersonalisatie.
Rogier de Moel
Sr. Business Consultant / Trainer
Datafundament op orde? Zet de volgende stap!
Met personalisatie activeer je je data om klanten optimaal te helpen. Dit kan zorgen voor directe omzetgroei, lagere cost-per-acquisition en hogere marketingefficiëntie. Maar hoe kom je van van "One-to-All" tot "One-to-One Hyperpersonalisatie"?
In deze rondetafel nodigen we je uit voor een interactief gesprek over de strategische en operationele impact van gepersonaliseerde klantinteracties, delen we praktijkvoorbeelden en laten we zien hoe je groeit op de volwassenheidsladder. We bespreken valkuilen, quick wins en hoe je kunt werken naar geautomatiseerde, relevante interacties.
Je loopt naar buiten met:
- Nieuwe ideeën voor data-activatie en personalisatie
- Valkuilen en quick wins voor hyperpersonalisatie
- Een duidelijk startpunt voor jouw organisatie
Of je nu data engineer, PO of marketeer bent: deze sessie geeft je concrete handvatten om te beginnen of door te groeien naar hyperpersonalisatie.
Datafundament op orde? Zet de volgende stap!
Met personalisatie activeer je je data om klanten optimaal te helpen. Dit kan zorgen voor directe omzetgroei, lagere cost-per-acquisition en hogere marketingefficiëntie. Maar hoe kom je van van "One-to-All" tot "One-to-One Hyperpersonalisatie"?
In deze rondetafel nodigen we je uit voor een interactief gesprek over de strategische en operationele impact van gepersonaliseerde klantinteracties, delen we praktijkvoorbeelden en laten we zien hoe je groeit op de volwassenheidsladder. We bespreken valkuilen, quick wins en hoe je kunt werken naar geautomatiseerde, relevante interacties.
Je loopt naar buiten met:
- Nieuwe ideeën voor data-activatie en personalisatie
- Valkuilen en quick wins voor hyperpersonalisatie
- Een duidelijk startpunt voor jouw organisatie
Of je nu data engineer, PO of marketeer bent: deze sessie geeft je concrete handvatten om te beginnen of door te groeien naar hyperpersonalisatie.
Terug naar het overzicht
Geïnteresseerd in deze lezing?
We believe data drives digital transformation
Blog
De kracht van Retrieval-Augmented Generation (RAG) ontsluiten
Digitale Transformatie voor MKB: 8x Voordelen en Uitdagingen
Meld je aan voor de nieuwsbrief
naar boven