Zoeken...

Nederlands

English

Login exposanten

9-10 september 2026

Voor bezoekers

Over deze editie

Over Data Expo

Exposantenlijst

2025

Programma

2025

Sprekers

2025

Premium tickets

Beursmagazine 2025

Over vorige edities

Recap

2025

Praktische informatie

Plattegrond

2025

Locatie & Openingstijden

Data Expo Connect app

Samenwerkingen

Partners

Kennispartners

Klankbordgroep

Claim nu je gratis ticket

Kom naar Data Expo en maak jouw datadoelen waar.

Exposant worden

Deelnemen aan de beurs

Exposant worden

Deelnamemogelijkheden

Partner worden

Lezing geven

Testimonials

Praktische informatie

Bezoekersprofiel

Contact de specialisten

Brochure aanvragen

Alle informatie over exposeren in één document.

Programma

Over deze editie

Programma

Sprekers

Lezing geven

Testimonial sprekers

Exposantenlijst Blog & Kennis

Ontdek

Blog

Whitepaper & e-books

3-delige video serie

De Dataloog

Uitgelicht

Data & AI Monitor 2025

2025 markeert de start van een nieuwe fase in AI-adoptie.

Interview: "Waarom datagedreven werken vaak mislukt"

Louis de Roo | e-mergo

Interview: "In de beperking toont zich de meester"

Frans Feldberg | Vrije Universiteit Amsterdam

Contact Exposant worden?
9-10 september 2026 | Jaarbeurs Utrecht Exposant worden? Voor bezoekers

Voor bezoekers

Over deze editie

Over Data Expo

Exposantenlijst

2025

Programma

2025

Sprekers

2025

Premium tickets

Beursmagazine 2025

Over vorige edities

Recap

2025

Praktische informatie

Plattegrond

2025

Locatie & Openingstijden

Data Expo Connect app

Samenwerkingen

Partners

Kennispartners

Klankbordgroep

Claim nu je gratis ticket

Kom naar Data Expo en maak jouw datadoelen waar.

Exposant worden

Exposant worden

Deelnemen aan de beurs

Exposant worden

Deelnamemogelijkheden

Partner worden

Lezing geven

Testimonials

Praktische informatie

Bezoekersprofiel

Contact de specialisten

Brochure aanvragen

Alle informatie over exposeren in één document.

Programma

Programma

Over deze editie

Programma

Sprekers

Lezing geven

Testimonial sprekers

Exposantenlijst Blog & Kennis

Blog & Kennis

Ontdek

Blog

Whitepaper & e-books

3-delige video serie

De Dataloog

Uitgelicht

Data & AI Monitor 2025

2025 markeert de start van een nieuwe fase in AI-adoptie.

Interview: "Waarom datagedreven werken vaak mislukt"

Louis de Roo | e-mergo

Interview: "In de beperking toont zich de meester"

Frans Feldberg | Vrije Universiteit Amsterdam

Contact

Nederlands

Selecteer taal

English

Login exposanten

Exposant worden?
Big Data Expo Vorm F (1) Big Data Expo Vorm C (1)

“Is Your Sponsorship Really Working?” – Cutting Through the Noise with AI

Donderdag 13:15 - 14:00
Roundtable 2
Henk-Frits Verkerk

Client Services Director

Linkedin Meer over deze spreker

Sponsorship has evolved—but has the way we evaluate it kept up? In this hands-on workshop, we’ll dive into the world of sponsorship effectiveness, with a special focus on how social media plays a growing role in partnership value. Using real-world examples from our clients at Two Circles, we’ll explore how AI-driven analysis can move us beyond likes and reach to real insights about visibility, engagement, and brand impact.

This isn’t just a presentation—we’re inviting you to join the discussion. Brands in the room will have the opportunity to volunteer their own sponsorships and social content for live feedback and group discussion. What’s working? What’s being missed? How can we make it better? Whether you're on the brand side or rights holder side, you'll leave with a clearer view of what’s possible—and what’s measurable—today.

Sponsorship has evolved—but has the way we evaluate it kept up? In this hands-on workshop, we’ll dive into the world of sponsorship effectiveness, with a special focus on how social media plays a growing role in partnership value. Using real-world examples from our clients at Two Circles, we’ll explore how AI-driven analysis can move us beyond likes and reach to real insights about visibility, engagement, and brand impact.

This isn’t just a presentation—we’re inviting you to join the discussion. Brands in the room will have the opportunity to volunteer their own sponsorships and social content for live feedback and group discussion. What’s working? What’s being missed? How can we make it better? Whether you're on the brand side or rights holder side, you'll leave with a clearer view of what’s possible—and what’s measurable—today.

Terug naar het overzicht

Geïnteresseerd in deze lezing?

Meld je nu gratis aan voor Data Expo en beleef twee dagen vol inspiratie, praktijkinzichten en vernieuwende datatoepassingen. Ontdek wat data voor jóúw organisatie kan betekenen!
Free ticket