Zoeken...

Nederlands

English

Login exposanten

10-11 september 2025

Voor bezoekers

Over deze editie

Over Data Expo

Exposantenlijst

Programma

New

Sprekers

Premium tickets

Over vorige edities

Recap

2024

Beursmagazine

2024

Praktische informatie

Plattegrond

Locatie & Openingstijden

Connect App

Samenwerkingen

Partners

Kennispartners

Klankbordgroep

Claim nu je gratis ticket

Kom naar Data Expo en maak jouw datadoelen waar.

Exposant worden

Deelnemen aan de beurs

Exposant worden

Deelnamemogelijkheden

Partner worden

Lezing geven

Stand reserveren

Testimonials

Praktische informatie

Bezoekersprofiel

Contact de specialisten

Brochure aanvragen

Alle informatie over exposeren in één document.

Programma

Over deze editie

Programma

Sprekers

Lezing geven

Testimonial sprekers

Exposantenlijst Blog & Kennis

Ontdek

Blog

Whitepaper & e-books

Uitgelicht

Data & AI Monitor 2025

2025 markeert de start van een nieuwe fase in AI-adoptie.

6 Must-haves bij data governance

Interview: ‘Grote AI-dromen verwezenlijk je in kleine stapjes’

Contact Gratis ticket
10-11 september 2025 | Jaarbeurs Utrecht Gratis ticket Voor bezoekers

Voor bezoekers

Over deze editie

Over Data Expo

Exposantenlijst

Programma

New

Sprekers

Premium tickets

Over vorige edities

Recap

2024

Beursmagazine

2024

Praktische informatie

Plattegrond

Locatie & Openingstijden

Connect App

Samenwerkingen

Partners

Kennispartners

Klankbordgroep

Claim nu je gratis ticket

Kom naar Data Expo en maak jouw datadoelen waar.

Exposant worden

Exposant worden

Deelnemen aan de beurs

Exposant worden

Deelnamemogelijkheden

Partner worden

Lezing geven

Stand reserveren

Testimonials

Praktische informatie

Bezoekersprofiel

Contact de specialisten

Brochure aanvragen

Alle informatie over exposeren in één document.

Programma

Programma

Over deze editie

Programma

Sprekers

Lezing geven

Testimonial sprekers

Exposantenlijst Blog & Kennis

Blog & Kennis

Ontdek

Blog

Whitepaper & e-books

Uitgelicht

Data & AI Monitor 2025

2025 markeert de start van een nieuwe fase in AI-adoptie.

6 Must-haves bij data governance

Interview: ‘Grote AI-dromen verwezenlijk je in kleine stapjes’

Contact

Nederlands

Selecteer taal

English

Login exposanten

Gratis ticket
Big Data Expo Vorm F (1) Big Data Expo Vorm C (1)

Marketing Attributie bij Centraal Beheer: Waardevolle inzichten uit meer dan 10 Jaar testen en ontwikkelen

Woensdag 16:00 - 16:30
Lezingenzaal 7
Tjaard Prins

Optimalisatie Expert

Linkedin Meer over deze spreker
Het belang van Marketing Mix Modeling neemt toe: bijna de helft van de marketeers geven aan hierop te willen investeren. Maar hoe pak je dit nou aan? Tijdens deze sessie biedt Tjaard Prins een diepgaande verkenning van marketing attributie. Je wordt meegenomen in de Marketing Attributie reis die Centraal Beheer heeft doorgemaakt. Wat zijn de lessons learned in de afgelopen 10 jaar? En wat zijn mogelijke valkuilen? Waar moet je beginnen? En hoe maak je de 'juiste' keuze in de totstandkoming van je modellen? Verschillende technieken komen aan bod, waaronder multi-touch attributiemodellen (MTA), marketing- of media-mix modellen (MMM) en experimenten, en we onderzoeken hoe deze methoden kunnen bijdragen aan het optimaliseren van marketingstrategieën. Een aantal mythes over Marketing Attributie zullen worden ontkracht en er wordt ingegaan op het belang van data, kennis en context bij het bouwen van effectieve modellen. Tjaard heeft al zijn kennis en ervaring van de afgelopen 10 jaar samengebracht in een framework  dat organisatie kan helpen bij het identificeren van verbeterpunten en het maken van de juiste keuzes voor hun marketing measurement oplossingen.
Het belang van Marketing Mix Modeling neemt toe: bijna de helft van de marketeers geven aan hierop te willen investeren. Maar hoe pak je dit nou aan? Tijdens deze sessie biedt Tjaard Prins een diepgaande verkenning van marketing attributie. Je wordt meegenomen in de Marketing Attributie reis die Centraal Beheer heeft doorgemaakt. Wat zijn de lessons learned in de afgelopen 10 jaar? En wat zijn mogelijke valkuilen? Waar moet je beginnen? En hoe maak je de 'juiste' keuze in de totstandkoming van je modellen? Verschillende technieken komen aan bod, waaronder multi-touch attributiemodellen (MTA), marketing- of media-mix modellen (MMM) en experimenten, en we onderzoeken hoe deze methoden kunnen bijdragen aan het optimaliseren van marketingstrategieën. Een aantal mythes over Marketing Attributie zullen worden ontkracht en er wordt ingegaan op het belang van data, kennis en context bij het bouwen van effectieve modellen. Tjaard heeft al zijn kennis en ervaring van de afgelopen 10 jaar samengebracht in een framework  dat organisatie kan helpen bij het identificeren van verbeterpunten en het maken van de juiste keuzes voor hun marketing measurement oplossingen.

Terug naar het overzicht

Geïnteresseerd in deze lezing?

Meld je nu gratis aan voor Data Expo en beleef twee dagen vol inspiratie, praktijkinzichten en vernieuwende datatoepassingen. Ontdek wat data voor jóúw organisatie kan betekenen!
Free ticket