.png?width=100&height=115&name=Big%20Data%20Expo%20Vorm%20F%20(1).png)
.png?width=100&height=115&name=Big%20Data%20Expo%20Vorm%20C%20(1).png)
Samen sneller personaliseren: marketing en data verbonden via een Composable CDP
Wouter Stolk
Data Engineer
Een gepersonaliseerde klantreis vraagt om nauwe samenwerking tussen marketing en data. Maar in de praktijk blijkt dat nog best een uitdaging.
Bij Transavia bouwden we een composable CDP: een flexibele, modulaire data-infrastructuur waarmee we klantdata op een schaalbare manier ontsluiten voor marketing, personalisatie en machine learning.
In deze sessie laten Max Meijer (PO Marketing Automation) en Wouter Stolk (Data Engineer) zien hoe deze aanpak werkt, hoe het de samenwerking tussen teams versterkt én hoe het ons helpt om sneller en gerichter te personaliseren op onze digitale kanalen.
Max Meijer
Product Owner Marketing Automation
Een gepersonaliseerde klantreis vraagt om nauwe samenwerking tussen marketing en data. Maar in de praktijk blijkt dat nog best een uitdaging.
Bij Transavia bouwden we een composable CDP: een flexibele, modulaire data-infrastructuur waarmee we klantdata op een schaalbare manier ontsluiten voor marketing, personalisatie en machine learning.
In deze sessie laten Max Meijer (PO Marketing Automation) en Wouter Stolk (Data Engineer) zien hoe deze aanpak werkt, hoe het de samenwerking tussen teams versterkt én hoe het ons helpt om sneller en gerichter te personaliseren op onze digitale kanalen.
Een gepersonaliseerde klantreis vraagt om nauwe samenwerking tussen marketing en data. Maar in de praktijk blijkt dat nog best een uitdaging.
Bij Transavia bouwden we een composable CDP: een flexibele, modulaire data-infrastructuur waarmee we klantdata op een schaalbare manier ontsluiten voor marketing, personalisatie en machine learning.
In deze sessie laten Max Meijer (PO Marketing Automation) en Wouter Stolk (Data Engineer) zien hoe deze aanpak werkt, hoe het de samenwerking tussen teams versterkt én hoe het ons helpt om sneller en gerichter te personaliseren op onze digitale kanalen.
Terug naar het overzicht
Geïnteresseerd in deze lezing?
We believe data drives digital transformation
Blog
De kracht van Retrieval-Augmented Generation (RAG) ontsluiten
Digitale Transformatie voor MKB: 8x Voordelen en Uitdagingen
Meld je aan voor de nieuwsbrief
naar boven