Slimmer Retailen: Innovaties op een Klantgericht Data Platform
Thomas Prikkel
Data Scientist (Intergamma)
In een tijd waar technologie en data-analyse grenzen blijven verleggen, is het essentieel dat je als retailer blijft innoveren. ‘Slimmer Retailen: Innovaties op een Klantgericht Data Platform' biedt een diepgaande kijk op de belangrijkste transformaties binnen onze organisatie, waarmee wij onze data-gelieerde uitdagingen te lijf zijn gegaan. We zullen bespreken hoe technologische innovaties als de integratie van een semantische laag, geautomatiseerde testmethoden, en de inbedding van generatieve AI in ons dataplatform niet alleen onze operationele efficiëntie hebben verbeterd, maar ons juist ook in staat heeft gesteld om ons self-service analytics aanbod verder uit te breiden en onze (interne) klanten beter te bedienen.
Nick Meulenbroek
Product Owner Data & Analytic (Intergamma)
In een tijd waar technologie en data-analyse grenzen blijven verleggen, is het essentieel dat je als retailer blijft innoveren. ‘Slimmer Retailen: Innovaties op een Klantgericht Data Platform' biedt een diepgaande kijk op de belangrijkste transformaties binnen onze organisatie, waarmee wij onze data-gelieerde uitdagingen te lijf zijn gegaan. We zullen bespreken hoe technologische innovaties als de integratie van een semantische laag, geautomatiseerde testmethoden, en de inbedding van generatieve AI in ons dataplatform niet alleen onze operationele efficiëntie hebben verbeterd, maar ons juist ook in staat heeft gesteld om ons self-service analytics aanbod verder uit te breiden en onze (interne) klanten beter te bedienen.
In een tijd waar technologie en data-analyse grenzen blijven verleggen, is het essentieel dat je als retailer blijft innoveren. ‘Slimmer Retailen: Innovaties op een Klantgericht Data Platform' biedt een diepgaande kijk op de belangrijkste transformaties binnen onze organisatie, waarmee wij onze data-gelieerde uitdagingen te lijf zijn gegaan. We zullen bespreken hoe technologische innovaties als de integratie van een semantische laag, geautomatiseerde testmethoden, en de inbedding van generatieve AI in ons dataplatform niet alleen onze operationele efficiëntie hebben verbeterd, maar ons juist ook in staat heeft gesteld om ons self-service analytics aanbod verder uit te breiden en onze (interne) klanten beter te bedienen.
Terug naar het overzicht
Geïnteresseerd in deze lezing?
We believe data drives digital transformation
Blog
De kracht van Retrieval-Augmented Generation (RAG) ontsluiten
Digitale Transformatie voor MKB: 8x Voordelen en Uitdagingen
Meld je aan voor de nieuwsbrief
naar boven