Zoeken...

Nederlands

English

Login exposanten

10-11 september 2025

Voor bezoekers

Over deze editie

Recap 2024

New

Exposantenlijst

2024

Programma

2024

Sprekers

2024

Beursmagazine

2024

Partners

Praktische informatie

Plattegrond

Locatie & Openingstijden

Connect App

Hou mij op de hoogte

Ontvang de laatste informatie over Data Expo

Exposant worden

Deelnemen aan de beurs

Exposant worden

Deelnamemogelijkheden

Partner worden

Lezing geven

Stand reserveren

Praktische informatie

Bezoekersprofiel

Contact de specialisten

Brochure aanvragen

Alle informatie over exposeren in één document.

Sprekers

Over deze editie

Sprekers

2024

Lezing geven

Programma Blog & Kennis

Ontdek

Blog

Whitepaper & e-books

Uitgelicht

6 Must-haves bij data governance

Interview: ‘Grote AI-dromen verwezenlijk je in kleine stapjes’

Contact Exposant worden?
10-11 september 2025 | Jaarbeurs Utrecht Exposant worden? Voor bezoekers

Voor bezoekers

Over deze editie

Recap 2024

New

Exposantenlijst

2024

Programma

2024

Sprekers

2024

Beursmagazine

2024

Partners

Praktische informatie

Plattegrond

Locatie & Openingstijden

Connect App

Hou mij op de hoogte

Ontvang de laatste informatie over Data Expo

Exposant worden

Exposant worden

Deelnemen aan de beurs

Exposant worden

Deelnamemogelijkheden

Partner worden

Lezing geven

Stand reserveren

Praktische informatie

Bezoekersprofiel

Contact de specialisten

Brochure aanvragen

Alle informatie over exposeren in één document.

Sprekers

Sprekers

Over deze editie

Sprekers

2024

Lezing geven

Programma Blog & Kennis

Blog & Kennis

Ontdek

Blog

Whitepaper & e-books

Uitgelicht

6 Must-haves bij data governance

Interview: ‘Grote AI-dromen verwezenlijk je in kleine stapjes’

Contact

Nederlands

Selecteer taal

English

Login exposanten

Exposant worden?
Big Data Expo Vorm F (1) Big Data Expo Vorm C (1)

Slimmer Retailen: Innovaties op een Klantgericht Data Platform

Donderdag 12:30 - 13:00
Lezingenzaal 5
Thomas Prikkel

Data Scientist (Intergamma)

Linkedin Meer over deze spreker

In een tijd waar technologie en data-analyse grenzen blijven verleggen, is het essentieel dat je als retailer blijft innoveren. ‘Slimmer Retailen: Innovaties op een Klantgericht Data Platform' biedt een diepgaande kijk op de belangrijkste transformaties binnen onze organisatie, waarmee wij onze data-gelieerde uitdagingen te lijf zijn gegaan. We zullen bespreken hoe technologische innovaties als de integratie van een semantische laag, geautomatiseerde testmethoden, en de inbedding van generatieve AI in ons dataplatform niet alleen onze operationele efficiëntie hebben verbeterd, maar ons juist ook in staat heeft gesteld om ons self-service analytics aanbod verder uit te breiden en onze (interne) klanten beter te bedienen.

Nick Meulenbroek

Product Owner Data & Analytic (Intergamma)

Linkedin Meer over deze spreker

In een tijd waar technologie en data-analyse grenzen blijven verleggen, is het essentieel dat je als retailer blijft innoveren. ‘Slimmer Retailen: Innovaties op een Klantgericht Data Platform' biedt een diepgaande kijk op de belangrijkste transformaties binnen onze organisatie, waarmee wij onze data-gelieerde uitdagingen te lijf zijn gegaan. We zullen bespreken hoe technologische innovaties als de integratie van een semantische laag, geautomatiseerde testmethoden, en de inbedding van generatieve AI in ons dataplatform niet alleen onze operationele efficiëntie hebben verbeterd, maar ons juist ook in staat heeft gesteld om ons self-service analytics aanbod verder uit te breiden en onze (interne) klanten beter te bedienen.

In een tijd waar technologie en data-analyse grenzen blijven verleggen, is het essentieel dat je als retailer blijft innoveren. ‘Slimmer Retailen: Innovaties op een Klantgericht Data Platform' biedt een diepgaande kijk op de belangrijkste transformaties binnen onze organisatie, waarmee wij onze data-gelieerde uitdagingen te lijf zijn gegaan. We zullen bespreken hoe technologische innovaties als de integratie van een semantische laag, geautomatiseerde testmethoden, en de inbedding van generatieve AI in ons dataplatform niet alleen onze operationele efficiëntie hebben verbeterd, maar ons juist ook in staat heeft gesteld om ons self-service analytics aanbod verder uit te breiden en onze (interne) klanten beter te bedienen.

Terug naar het overzicht

Geïnteresseerd in deze lezing?

Hou me op de hoogte