Zoeken...

Nederlands

English

Login exposanten

11-12 september 2024

Voor bezoekers

Over deze editie

Exposantenlijst

Programma

Sprekers

Beursmagazine

New

Partners

Premium tickets

Praktische informatie

Plattegrond

Locatie & Openingstijden

Connect App

Gratis tickets

Haal snel je ticket!

Exposant worden

Deelnemen aan de beurs

Exposant worden

Deelnamemogelijkheden

Partner worden

Lezing geven

Stand reserveren

Praktische informatie

Bezoekersprofiel

Contact de specialisten

Brochure aanvragen

Alle informatie over exposeren in één document.

Sprekers

Over deze editie

Sprekers

2024

Lezing geven

Programma Blog & Kennis

Ontdek

Blog

Whitepaper & e-books

Uitgelicht

6 Must-haves bij data governance

Interview: ‘Grote AI-dromen verwezenlijk je in kleine stapjes’

Contact Gratis tickets
11-12 september 2024 | Jaarbeurs Utrecht Voor bezoekers

Voor bezoekers

Over deze editie

Exposantenlijst

Programma

Sprekers

Beursmagazine

New

Partners

Premium tickets

Praktische informatie

Plattegrond

Locatie & Openingstijden

Connect App

Gratis tickets

Haal snel je ticket!

Exposant worden

Exposant worden

Deelnemen aan de beurs

Exposant worden

Deelnamemogelijkheden

Partner worden

Lezing geven

Stand reserveren

Praktische informatie

Bezoekersprofiel

Contact de specialisten

Brochure aanvragen

Alle informatie over exposeren in één document.

Sprekers

Sprekers

Over deze editie

Sprekers

2024

Lezing geven

Programma Blog & Kennis

Blog & Kennis

Ontdek

Blog

Whitepaper & e-books

Uitgelicht

6 Must-haves bij data governance

Interview: ‘Grote AI-dromen verwezenlijk je in kleine stapjes’

Contact

Nederlands

Selecteer taal

English

Login exposanten

Gratis tickets
Big Data Expo Vorm F (1) Big Data Expo Vorm C (1)

Sociale robots in retail: lessons learned

Woensdag 12:30 - 13:00
Lezingenzaal 5
Tibert Verhagen

Lector (Centre for Market Insights Hogeschool van Amsterdam)

Linkedin Meer over deze spreker

Wat is de meerwaarde van een sociale robot in de winkel voor klanten en medewerkers? En hoe zet je een sociale robot zo goed mogelijk in? De afgelopen twee jaar deed de Hogeschool van Amsterdam onderzoek met sociale robots in 20 winkels in Nederland. Zo testten wij in vestigingen van Blokker, Pets Place, Intratuin, Hubo, OFM, Intertoys, Jumbo en PLUS. Met behulp van robot-klant interactiedata, observatie, enquêtes, en interviews achterhaalden wij belangrijke do’s en dont’s voor de inzet van sociale robots. In de presentatie presenteren wij de belangrijkste resultaten van het onderzoek en geven wij tips mee om succesvol met een sociale robot in de retail aan de slag te gaan.

Ewout Nas

Onderzoeker (Centre for Market Insights Hogeschool van Amsterdam)

Linkedin Meer over deze spreker

Wat is de meerwaarde van een sociale robot in de winkel voor klanten en medewerkers? En hoe zet je een sociale robot zo goed mogelijk in? De afgelopen twee jaar deed de Hogeschool van Amsterdam onderzoek met sociale robots in 20 winkels in Nederland. Zo testten wij in vestigingen van Blokker, Pets Place, Intratuin, Hubo, OFM, Intertoys, Jumbo en PLUS. Met behulp van robot-klant interactiedata, observatie, enquêtes, en interviews achterhaalden wij belangrijke do’s en dont’s voor de inzet van sociale robots. In de presentatie presenteren wij de belangrijkste resultaten van het onderzoek en geven wij tips mee om succesvol met een sociale robot in de retail aan de slag te gaan.

Wat is de meerwaarde van een sociale robot in de winkel voor klanten en medewerkers? En hoe zet je een sociale robot zo goed mogelijk in? De afgelopen twee jaar deed de Hogeschool van Amsterdam onderzoek met sociale robots in 20 winkels in Nederland. Zo testten wij in vestigingen van Blokker, Pets Place, Intratuin, Hubo, OFM, Intertoys, Jumbo en PLUS. Met behulp van robot-klant interactiedata, observatie, enquêtes, en interviews achterhaalden wij belangrijke do’s en dont’s voor de inzet van sociale robots. In de presentatie presenteren wij de belangrijkste resultaten van het onderzoek en geven wij tips mee om succesvol met een sociale robot in de retail aan de slag te gaan.

Terug naar het overzicht

Geïnteresseerd in deze lezing?

Gratis tickets