.png?width=100&height=115&name=Big%20Data%20Expo%20Vorm%20F%20(1).png)
.png?width=100&height=115&name=Big%20Data%20Expo%20Vorm%20C%20(1).png)
Succes door data: de CRM-strategie van Auping
Donderdag 13:30 - 14:00
Lezingenzaal 2
Jeroen van Huet
CRM Manager (Koninklijke Auping B.V.)
In deze presentatie laten Jeroen en Jelle zien hoe Auping door het slim combineren van klant- en segmentatiedata een vollediger beeld heeft gekregen van haar klanten, doelgroepen en verzorgingsgebieden. Deze waardevolle inzichten worden gebruikt om de effectiviteit van campagnes te meten en de prestaties van vestigingen te optimaliseren, gebaseerd op de potentie binnen een afzetgebied. Auping en GeoMarktprofiel nemen je mee in deze inspirerende case en laten zien hoe je op een eenvoudige manier je CRM-strategie beter kunt afstemmen op je doelgroepen en de performance van je vestigingen kunt verbeteren.
Jelle Sundermann
Marketing intelligence analist (GeoMarktprofiel)
In deze presentatie laten Jeroen en Jelle zien hoe Auping door het slim combineren van klant- en segmentatiedata een vollediger beeld heeft gekregen van haar klanten, doelgroepen en verzorgingsgebieden. Deze waardevolle inzichten worden gebruikt om de effectiviteit van campagnes te meten en de prestaties van vestigingen te optimaliseren, gebaseerd op de potentie binnen een afzetgebied. Auping en GeoMarktprofiel nemen je mee in deze inspirerende case en laten zien hoe je op een eenvoudige manier je CRM-strategie beter kunt afstemmen op je doelgroepen en de performance van je vestigingen kunt verbeteren.
In deze presentatie laten Jeroen en Jelle zien hoe Auping door het slim combineren van klant- en segmentatiedata een vollediger beeld heeft gekregen van haar klanten, doelgroepen en verzorgingsgebieden. Deze waardevolle inzichten worden gebruikt om de effectiviteit van campagnes te meten en de prestaties van vestigingen te optimaliseren, gebaseerd op de potentie binnen een afzetgebied. Auping en GeoMarktprofiel nemen je mee in deze inspirerende case en laten zien hoe je op een eenvoudige manier je CRM-strategie beter kunt afstemmen op je doelgroepen en de performance van je vestigingen kunt verbeteren.
Terug naar het overzicht
Geïnteresseerd in deze lezing?
We believe data drives digital transformation
Blog
De kracht van Retrieval-Augmented Generation (RAG) ontsluiten
Digitale Transformatie voor MKB: 8x Voordelen en Uitdagingen
Meld je aan voor de nieuwsbrief
naar boven