.png?width=100&height=115&name=Big%20Data%20Expo%20Vorm%20F%20(1).png)
.png?width=100&height=115&name=Big%20Data%20Expo%20Vorm%20C%20(1).png)
“This does not make any sense…” – Ecommerce aanbevelingen in B2B

Thijs Brugman
Manager Data Science
We gaan door Kramp.com heen om pragmatisch te kijken naar de reis die Kramp heeft gemaakt om succesvolle recommenders te creëren.
Concreet zullen de volgende ecommerce recommenders worden besproken:
- Homepage & Email recommenders;
- Zoekmachine recommenders;
- Product Pagina recommenders;
- Shopping Cart recommenders.
Waarbij het onderwerp varieert van simplistische popularity modellen tot zoekmachine-aanbevelingen door middel van text-embeddings; met als leidraad waarom uit alle modellen zoveel onzin komt – maar ook waarom ze conversie laten toenemen.
We gaan door Kramp.com heen om pragmatisch te kijken naar de reis die Kramp heeft gemaakt om succesvolle recommenders te creëren.
Concreet zullen de volgende ecommerce recommenders worden besproken:
- Homepage & Email recommenders;
- Zoekmachine recommenders;
- Product Pagina recommenders;
- Shopping Cart recommenders.
Waarbij het onderwerp varieert van simplistische popularity modellen tot zoekmachine-aanbevelingen door middel van text-embeddings; met als leidraad waarom uit alle modellen zoveel onzin komt – maar ook waarom ze conversie laten toenemen.
Terug naar het overzicht
Geïnteresseerd in deze lezing?
We believe data drives digital transformation
Blog
De kracht van Retrieval-Augmented Generation (RAG) ontsluiten
Digitale Transformatie voor MKB: 8x Voordelen en Uitdagingen
Meld je aan voor de nieuwsbrief
naar boven