.png?width=100&height=115&name=Big%20Data%20Expo%20Vorm%20F%20(1).png)
.png?width=100&height=115&name=Big%20Data%20Expo%20Vorm%20C%20(1).png)
Van data als een asset naar data als een product.
Marco Westhof
Data en AI Adviseur
Data, wie is er niet groot mee geworden? Ook vandaag de dag is data de brandstof van onze digitalisering. Maar hoe zorgen we ervoor dat we data kunnen vertrouwen, vinden én gebruiken? Daarvoor moeten we data niet langer alleen als een asset beschouwen, maar als een product: iets met een bestemming, een duidelijke eigenaar, een herkenbare vorm en een gegarandeerde kwaliteit.
In deze presentatie nemen we je mee in hoe we daar bij ProRail naar kijken. We laten zien hoe we de stap maken van ruwe data naar herbruikbare dataproducten die waarde toevoegen aan onze organisatie. Is jouw organisatie ook bezig met een digitale transformatie, ben je geïnteresseerd in of al bezig om data als een product binnen jouw organisatie te (gaan) gebruiken? Kom dan naar deze interactieve sessie. We horen graag wat jullie ervaringen zijn zodat de deelnemers maar ook wij hiervan kunnen leren.
Robert Coret
Data en AI adviseur
Data, wie is er niet groot mee geworden? Ook vandaag de dag is data de brandstof van onze digitalisering. Maar hoe zorgen we ervoor dat we data kunnen vertrouwen, vinden én gebruiken? Daarvoor moeten we data niet langer alleen als een asset beschouwen, maar als een product: iets met een bestemming, een duidelijke eigenaar, een herkenbare vorm en een gegarandeerde kwaliteit.
In deze presentatie nemen we je mee in hoe we daar bij ProRail naar kijken. We laten zien hoe we de stap maken van ruwe data naar herbruikbare dataproducten die waarde toevoegen aan onze organisatie. Is jouw organisatie ook bezig met een digitale transformatie, ben je geïnteresseerd in of al bezig om data als een product binnen jouw organisatie te (gaan) gebruiken? Kom dan naar deze interactieve sessie. We horen graag wat jullie ervaringen zijn zodat de deelnemers maar ook wij hiervan kunnen leren.
Data, wie is er niet groot mee geworden? Ook vandaag de dag is data de brandstof van onze digitalisering. Maar hoe zorgen we ervoor dat we data kunnen vertrouwen, vinden én gebruiken? Daarvoor moeten we data niet langer alleen als een asset beschouwen, maar als een product: iets met een bestemming, een duidelijke eigenaar, een herkenbare vorm en een gegarandeerde kwaliteit.
In deze presentatie nemen we je mee in hoe we daar bij ProRail naar kijken. We laten zien hoe we de stap maken van ruwe data naar herbruikbare dataproducten die waarde toevoegen aan onze organisatie. Is jouw organisatie ook bezig met een digitale transformatie, ben je geïnteresseerd in of al bezig om data als een product binnen jouw organisatie te (gaan) gebruiken? Kom dan naar deze interactieve sessie. We horen graag wat jullie ervaringen zijn zodat de deelnemers maar ook wij hiervan kunnen leren.
Terug naar het overzicht
Geïnteresseerd in deze lezing?
We believe data drives digital transformation
Blog
De kracht van Retrieval-Augmented Generation (RAG) ontsluiten
Digitale Transformatie voor MKB: 8x Voordelen en Uitdagingen
Meld je aan voor de nieuwsbrief
naar boven