Zoeken...

Nederlands

English

Login exposanten

10-11 september 2025

Voor bezoekers

Over deze editie

Over Data Expo

Exposantenlijst

Programma

New

Sprekers

Premium tickets

Over vorige edities

Recap

2024

Beursmagazine

2024

Praktische informatie

Plattegrond

Locatie & Openingstijden

Connect App

Samenwerkingen

Partners

Kennispartners

Klankbordgroep

Claim nu je gratis ticket

Kom naar Data Expo en maak jouw datadoelen waar.

Exposant worden

Deelnemen aan de beurs

Exposant worden

Deelnamemogelijkheden

Partner worden

Lezing geven

Stand reserveren

Testimonials

Praktische informatie

Bezoekersprofiel

Contact de specialisten

Brochure aanvragen

Alle informatie over exposeren in één document.

Programma

Over deze editie

Programma

Sprekers

Lezing geven

Testimonial sprekers

Exposantenlijst Blog & Kennis

Ontdek

Blog

Whitepaper & e-books

Uitgelicht

Data & AI Monitor 2025

2025 markeert de start van een nieuwe fase in AI-adoptie.

6 Must-haves bij data governance

Interview: ‘Grote AI-dromen verwezenlijk je in kleine stapjes’

Contact Gratis ticket
10-11 september 2025 | Jaarbeurs Utrecht Gratis ticket Voor bezoekers

Voor bezoekers

Over deze editie

Over Data Expo

Exposantenlijst

Programma

New

Sprekers

Premium tickets

Over vorige edities

Recap

2024

Beursmagazine

2024

Praktische informatie

Plattegrond

Locatie & Openingstijden

Connect App

Samenwerkingen

Partners

Kennispartners

Klankbordgroep

Claim nu je gratis ticket

Kom naar Data Expo en maak jouw datadoelen waar.

Exposant worden

Exposant worden

Deelnemen aan de beurs

Exposant worden

Deelnamemogelijkheden

Partner worden

Lezing geven

Stand reserveren

Testimonials

Praktische informatie

Bezoekersprofiel

Contact de specialisten

Brochure aanvragen

Alle informatie over exposeren in één document.

Programma

Programma

Over deze editie

Programma

Sprekers

Lezing geven

Testimonial sprekers

Exposantenlijst Blog & Kennis

Blog & Kennis

Ontdek

Blog

Whitepaper & e-books

Uitgelicht

Data & AI Monitor 2025

2025 markeert de start van een nieuwe fase in AI-adoptie.

6 Must-haves bij data governance

Interview: ‘Grote AI-dromen verwezenlijk je in kleine stapjes’

Contact

Nederlands

Selecteer taal

English

Login exposanten

Gratis ticket
Big Data Expo Vorm F (1) Big Data Expo Vorm C (1)

Van Data naar Daadkracht: 360° Klantinzicht met AI

Woensdag 14:15 - 14:45
Lezingenzaal 4
Maurits van Slobbe

Managing Director

Linkedin Meer over deze spreker

In de presentatie neem ik je mee in onze journey van ambitieuze startup naar een internationale organisatie. Door data niet alleen te verzamelen, maar er écht iets mee te doen. In deze sessie laat ik je zien wat ons groeipad is en waarin we magazijnautomatisering, klantdata en AI hebben samengebracht tot één krachtige motor voor schaalbare groei.

Wat begon met lef en focus: investeren in een geautomatiseerd magazijn (nu 80% geautomatiseerd in het pickproces), bouwen aan een robuust 360° klantprofiel en durven te kiezen voor de lange termijn. Inmiddels integreren we klantdata, gedragsdata en voorraaddata slim in ons centrale systeem, waardoor we niet alleen efficiënter werken, maar ook hyperpersoonlijk kunnen inspelen op klantinteractie — van magazijnlocatie tot online advertentie.

AI is voor ons geen buzzword, maar een van onze fundamenten. We gebruiken het om producten slimmer te positioneren, de customer journey te optimaliseren, en internationale groei te versnellen. Denk aan dynamische personalisatie, CDP-koppelingen, en een onafhankelijk analytics-platform dat ons realtime inzicht geeft.
Onze kracht? Efficiëntie, schaalbaarheid, kwaliteit én menselijkheid — allemaal met een klein, gedreven team.

In de presentatie neem ik je mee in onze journey van ambitieuze startup naar een internationale organisatie. Door data niet alleen te verzamelen, maar er écht iets mee te doen. In deze sessie laat ik je zien wat ons groeipad is en waarin we magazijnautomatisering, klantdata en AI hebben samengebracht tot één krachtige motor voor schaalbare groei.

Wat begon met lef en focus: investeren in een geautomatiseerd magazijn (nu 80% geautomatiseerd in het pickproces), bouwen aan een robuust 360° klantprofiel en durven te kiezen voor de lange termijn. Inmiddels integreren we klantdata, gedragsdata en voorraaddata slim in ons centrale systeem, waardoor we niet alleen efficiënter werken, maar ook hyperpersoonlijk kunnen inspelen op klantinteractie — van magazijnlocatie tot online advertentie.

AI is voor ons geen buzzword, maar een van onze fundamenten. We gebruiken het om producten slimmer te positioneren, de customer journey te optimaliseren, en internationale groei te versnellen. Denk aan dynamische personalisatie, CDP-koppelingen, en een onafhankelijk analytics-platform dat ons realtime inzicht geeft.
Onze kracht? Efficiëntie, schaalbaarheid, kwaliteit én menselijkheid — allemaal met een klein, gedreven team.

Terug naar het overzicht

Geïnteresseerd in deze lezing?

Meld je nu gratis aan voor Data Expo en beleef twee dagen vol inspiratie, praktijkinzichten en vernieuwende datatoepassingen. Ontdek wat data voor jóúw organisatie kan betekenen!
Free ticket