Zoeken...

Nederlands

English

Login exposanten

10-11 september 2025

Voor bezoekers

Over deze editie

Over Data Expo

Exposantenlijst

Programma

New

Sprekers

Premium tickets

Over vorige edities

Recap

2024

Beursmagazine

2024

Praktische informatie

Plattegrond

Locatie & Openingstijden

Connect App

Samenwerkingen

Partners

Kennispartners

Klankbordgroep

Claim nu je gratis ticket

Kom naar Data Expo en maak jouw datadoelen waar.

Exposant worden

Deelnemen aan de beurs

Exposant worden

Deelnamemogelijkheden

Partner worden

Lezing geven

Stand reserveren

Testimonials

Praktische informatie

Bezoekersprofiel

Contact de specialisten

Brochure aanvragen

Alle informatie over exposeren in één document.

Programma

Over deze editie

Programma

Sprekers

Lezing geven

Testimonial sprekers

Exposantenlijst Blog & Kennis

Ontdek

Blog

Whitepaper & e-books

Uitgelicht

6 Must-haves bij data governance

Interview: ‘Grote AI-dromen verwezenlijk je in kleine stapjes’

Contact Gratis ticket
10-11 september 2025 | Jaarbeurs Utrecht Gratis ticket Voor bezoekers

Voor bezoekers

Over deze editie

Over Data Expo

Exposantenlijst

Programma

New

Sprekers

Premium tickets

Over vorige edities

Recap

2024

Beursmagazine

2024

Praktische informatie

Plattegrond

Locatie & Openingstijden

Connect App

Samenwerkingen

Partners

Kennispartners

Klankbordgroep

Claim nu je gratis ticket

Kom naar Data Expo en maak jouw datadoelen waar.

Exposant worden

Exposant worden

Deelnemen aan de beurs

Exposant worden

Deelnamemogelijkheden

Partner worden

Lezing geven

Stand reserveren

Testimonials

Praktische informatie

Bezoekersprofiel

Contact de specialisten

Brochure aanvragen

Alle informatie over exposeren in één document.

Programma

Programma

Over deze editie

Programma

Sprekers

Lezing geven

Testimonial sprekers

Exposantenlijst Blog & Kennis

Blog & Kennis

Ontdek

Blog

Whitepaper & e-books

Uitgelicht

6 Must-haves bij data governance

Interview: ‘Grote AI-dromen verwezenlijk je in kleine stapjes’

Contact

Nederlands

Selecteer taal

English

Login exposanten

Gratis ticket
Big Data Expo Vorm F (1) Big Data Expo Vorm C (1)

Van frustratie naar frictieloos: hoe KPN met data de klantreis transformeert

Donderdag 10:30 - 11:00
Lezingenzaal 8
Carmen Boymans

Director

Linkedin Meer over deze spreker

Stel je voor: het is een gewone dag, en plots werkt je internet thuis niet meer. Je probeert het zelf op te lossen, maar de tools helpen niet. Gefrustreerd bel je de klantenservice. Dit is één van de voorbeeldsituaties waarin KPN-klanten bellen. Als je digitale klantreis niet soepel is kan dit leidde tot onnodige frustratie, kosten en een lage Customer Effort Score (CES).

In deze presentatie laten we zien hoe KPN deze uitdagingen te lijf gaan. We doken met een multidisciplinair team in de klantdata en ontdekten de échte pijnpunten. Insight-driven optimisation helpt ons om klantreizen opnieuw tot leven te brengen. Het resultaat? Meer regie voor de klant, minder druk op de klantenservice en een organisatie die versneld datagedreven werkt.

We vertellen hoe de inrichting van customer journey teams zorgde voor continue optimalisatie en een cultuurverschuiving richting klantgericht en wendbaar werken.

Chantal Snijder

Customer Experience Consultant

Linkedin Meer over deze spreker

Stel je voor: het is een gewone dag, en plots werkt je internet thuis niet meer. Je probeert het zelf op te lossen, maar de tools helpen niet. Gefrustreerd bel je de klantenservice. Dit is één van de voorbeeldsituaties waarin KPN-klanten bellen. Als je digitale klantreis niet soepel is kan dit leidde tot onnodige frustratie, kosten en een lage Customer Effort Score (CES).

In deze presentatie laten we zien hoe KPN deze uitdagingen te lijf gaan. We doken met een multidisciplinair team in de klantdata en ontdekten de échte pijnpunten. Insight-driven optimisation helpt ons om klantreizen opnieuw tot leven te brengen. Het resultaat? Meer regie voor de klant, minder druk op de klantenservice en een organisatie die versneld datagedreven werkt.

We vertellen hoe de inrichting van customer journey teams zorgde voor continue optimalisatie en een cultuurverschuiving richting klantgericht en wendbaar werken.

Stel je voor: het is een gewone dag, en plots werkt je internet thuis niet meer. Je probeert het zelf op te lossen, maar de tools helpen niet. Gefrustreerd bel je de klantenservice. Dit is één van de voorbeeldsituaties waarin KPN-klanten bellen. Als je digitale klantreis niet soepel is kan dit leidde tot onnodige frustratie, kosten en een lage Customer Effort Score (CES).

In deze presentatie laten we zien hoe KPN deze uitdagingen te lijf gaan. We doken met een multidisciplinair team in de klantdata en ontdekten de échte pijnpunten. Insight-driven optimisation helpt ons om klantreizen opnieuw tot leven te brengen. Het resultaat? Meer regie voor de klant, minder druk op de klantenservice en een organisatie die versneld datagedreven werkt.

We vertellen hoe de inrichting van customer journey teams zorgde voor continue optimalisatie en een cultuurverschuiving richting klantgericht en wendbaar werken.

Terug naar het overzicht

Geïnteresseerd in deze lezing?

Meld je nu gratis aan voor Data Expo en beleef twee dagen vol inspiratie, praktijkinzichten en vernieuwende datatoepassingen. Ontdek wat data voor jóúw organisatie kan betekenen!
Free ticket