.png?width=100&height=115&name=Big%20Data%20Expo%20Vorm%20F%20(1).png)
.png?width=100&height=115&name=Big%20Data%20Expo%20Vorm%20C%20(1).png)
Van Keukenfabriek naar Datagedreven Organisatie: Hoe Bribus Data inzet voor Groei en Klantgerichtheid

Wim Diersen
CEO
Bribus uit Dinxperlo ontwikkelt, produceert, levert en monteert duurzame en betaalbare keukens voor de zakelijke markt. Als partner voor vastgoedbeleggers, woningcorporaties, (woon)zorginstellingen en de bouwmaterialenhandel levert Bribus keukens voor renovatieprojecten en nieuwbouw. Bribus organiseert en beheert het complete project. Van advies en ontwerp tot en met begeleiding van huurders of kopers, de levering, installatie en service. Op jaarbasis levert Bribus op die manier meer dan 60.000 keukens met een duidelijke focus op duurzaamheid en betaalbaarheid.
Tijdens Data Expo in Utrecht geeft Wim Diersen, CEO van Bribus een inspirerende presentatie over de Data-strategie van het bedrijf. Hij gaat in op hoe Bribus als toonaangevende Nederlandse keukenfabrikant data heeft omarmd als fundament voor innovatie, groei en klantgericht werken.
In zijn verhaal laat hij zien hoe Bribus, met behulp van Domo en Metriqzz, in korte tijd grip heeft gekregen op zowel operationele als commerciële data. Door data uit verschillende bronnen (o.a. SAP) van productie tot verkoop te centraliseren en realtime inzichtelijk te maken, stuurt Bribus vandaag de dag veel gerichter op performance en klanttevredenheid.
Een presentatie vol praktijkvoorbeelden, uitdagingen, lessons learned en concrete resultaten, voor elke organisatie die zijn datagedreven ambities wil omzetten in realiteit.
Bribus uit Dinxperlo ontwikkelt, produceert, levert en monteert duurzame en betaalbare keukens voor de zakelijke markt. Als partner voor vastgoedbeleggers, woningcorporaties, (woon)zorginstellingen en de bouwmaterialenhandel levert Bribus keukens voor renovatieprojecten en nieuwbouw. Bribus organiseert en beheert het complete project. Van advies en ontwerp tot en met begeleiding van huurders of kopers, de levering, installatie en service. Op jaarbasis levert Bribus op die manier meer dan 60.000 keukens met een duidelijke focus op duurzaamheid en betaalbaarheid.
Tijdens Data Expo in Utrecht geeft Wim Diersen, CEO van Bribus een inspirerende presentatie over de Data-strategie van het bedrijf. Hij gaat in op hoe Bribus als toonaangevende Nederlandse keukenfabrikant data heeft omarmd als fundament voor innovatie, groei en klantgericht werken.
In zijn verhaal laat hij zien hoe Bribus, met behulp van Domo en Metriqzz, in korte tijd grip heeft gekregen op zowel operationele als commerciële data. Door data uit verschillende bronnen (o.a. SAP) van productie tot verkoop te centraliseren en realtime inzichtelijk te maken, stuurt Bribus vandaag de dag veel gerichter op performance en klanttevredenheid.
Een presentatie vol praktijkvoorbeelden, uitdagingen, lessons learned en concrete resultaten, voor elke organisatie die zijn datagedreven ambities wil omzetten in realiteit.
Terug naar het overzicht
Geïnteresseerd in deze lezing?
We believe data drives digital transformation
Blog
De kracht van Retrieval-Augmented Generation (RAG) ontsluiten
Digitale Transformatie voor MKB: 8x Voordelen en Uitdagingen
Meld je aan voor de nieuwsbrief
naar boven