.png?width=100&height=115&name=Big%20Data%20Expo%20Vorm%20D%20(1).png)
.png?width=100&height=115&name=Big%20Data%20Expo%20Vorm%20F%20(1).png)
Brenda van den Berg
DDMA Commissielid Artificial Intelligence
Brenda van den Berg is marketingmanager bij KPN Zakelijk waar ze verantwoordelijk is voor datagedreven campagnes. Haar expertise ligt op het snijvlak van marketing, data en innovatie. Ze is nauw betrokken bij AI-initiatieven en gecertificeerd door de Nederlandse AI Coalitie voor het toepassen van AI in business. Als lid van de DDMA Commissie Artificial Intelligence speelt ze een actieve rol in het vormgeven van de toekomst van de marketingsector.
Terug naar het overzicht
Datagedreven leiders ontdekken essentiele kennis, contacten en technologie tijdens Data Expo
Of je nu al een vergevorderde data-strategie hebt ontwikkeld of je organisatie juist de eerste stappen wil zetten richting een datagedreven onderneming; Data Expo reikt jou de oplossingen om de volgende stap te zetten.
We believe data drives digital transformation
Blog
De kracht van Retrieval-Augmented Generation (RAG) ontsluiten
Digitale Transformatie voor MKB: 8x Voordelen en Uitdagingen
Meld je aan voor de nieuwsbrief
naar boven