.png?width=100&height=115&name=Big%20Data%20Expo%20Vorm%20D%20(1).png)
.png?width=100&height=115&name=Big%20Data%20Expo%20Vorm%20F%20(1).png)
Carmen Boymans
Director
Sinds 2018 ben ik werkzaam bij KPN binnen de afdeling Digital, met als doel de online klantreizen te verbeteren. Ik begon als e-care manager, waar ik samen met een klein team — bestaande uit een CRO-specialist, contentmanager en analist — op basis van data online verbeteringen doorvoerde voor de service-ervaring. In mijn huidige rol als Director Digital Excellence ben ik verantwoordelijk voor het optimaliseren van end-to-end klantreizen, waarbij we klantinzichten centraal stellen. Samen met een team van digital journey-experts, CRO-specialisten en analisten werken we continu aan verbeteringen. Al geruime tijd werken we bij KPN samen met Digital Power voor extra expertise op het gebied van data-analyse, zowel voor de app als voor online/offline analyses, en sinds kort ook voor CRO en customer journey mapping.
Terug naar het overzicht
Datagedreven leiders ontdekken essentiele kennis, contacten en technologie tijdens Data Expo
Of je nu al een vergevorderde data-strategie hebt ontwikkeld of je organisatie juist de eerste stappen wil zetten richting een datagedreven onderneming; Data Expo reikt jou de oplossingen om de volgende stap te zetten.
We believe data drives digital transformation
Blog
De kracht van Retrieval-Augmented Generation (RAG) ontsluiten
Digitale Transformatie voor MKB: 8x Voordelen en Uitdagingen
Meld je aan voor de nieuwsbrief
naar boven