.png?width=100&height=115&name=Big%20Data%20Expo%20Vorm%20D%20(1).png)
.png?width=100&height=115&name=Big%20Data%20Expo%20Vorm%20F%20(1).png)
Lars Anderson
Manager Innovatie
Lars Anderson is journalist en ondernemer. Hij werkt als manager Innovatie voor mediabedrijf DPG Media. Eén van zijn werkvelden is de inzet en ontwikkeling van generatieve AI en hoe dit in te passen in een journalistieke organisatie. Hij heeft een veelgelezen nieuwsbrief over innovatie in de journalistiek en maker van de Media Innovatie Podcast. (Luister zelf via de link hieronder!)
Hij is medeoprichter van Fosfor Longreads, een innovatief abonnementsplatform voor digitale storytelling. Als journalist schrijft en schreef hij voor meerdere opdrachtgevers zoals de tijdschriften Vrij Nederland, reisblad Columbus Travel en de Volkskrant. Daarnaast is hij gespreksleider en moderator van politieke discussies in Nederland en België. Voor de Universiteit van Amsterdam was hij onderzoeker en docent journalistiek.
Terug naar het overzicht
Datagedreven leiders ontdekken essentiele kennis, contacten en technologie tijdens Data Expo
Of je nu al een vergevorderde data-strategie hebt ontwikkeld of je organisatie juist de eerste stappen wil zetten richting een datagedreven onderneming; Data Expo reikt jou de oplossingen om de volgende stap te zetten.
We believe data drives digital transformation
Blog
De kracht van Retrieval-Augmented Generation (RAG) ontsluiten
Digitale Transformatie voor MKB: 8x Voordelen en Uitdagingen
Meld je aan voor de nieuwsbrief
naar boven