.png?width=100&height=115&name=Big%20Data%20Expo%20Vorm%20D%20(1).png)
.png?width=100&height=115&name=Big%20Data%20Expo%20Vorm%20F%20(1).png)
Maarten Mantje
MD
Maarten Mantje is marketingstrateeg, innovator en oprichter van The Only Constant. Met meer dan twintig jaar ervaring in (digitale) marketing, business design en transformatie helpt hij organisaties vernieuwen. In zijn werk combineert hij design thinking, creativiteit, data en een scherp oog voor ROI. Naast zijn bureau maakt en vermarkt hij Stookers, een biologisch ginmerk dat begon als hobby en uitgroeide tot innovatielab.
In zijn presentatie gaat Mantje in op de vraag: 'als alles kan, wat doe je dan?'. Hij toont hoe experimenten en ondernemerschap innovatie versnellen door beslissingsdata te genereren die je nooit uit discussies haalt. Zijn boodschap: begin gewoon en ontdek wat echt werkt, in plaats van eindeloos te praten over innovatie.
Terug naar het overzicht
Datagedreven leiders ontdekken essentiele kennis, contacten en technologie tijdens Data Expo
Of je nu al een vergevorderde data-strategie hebt ontwikkeld of je organisatie juist de eerste stappen wil zetten richting een datagedreven onderneming; Data Expo reikt jou de oplossingen om de volgende stap te zetten.
We believe data drives digital transformation
Blog
De kracht van Retrieval-Augmented Generation (RAG) ontsluiten
Digitale Transformatie voor MKB: 8x Voordelen en Uitdagingen
Meld je aan voor de nieuwsbrief
naar boven