.png?width=100&height=115&name=Big%20Data%20Expo%20Vorm%20D%20(1).png)
.png?width=100&height=115&name=Big%20Data%20Expo%20Vorm%20F%20(1).png)
Stefan Leever
Product Manager Customer Engagement
Ik ben Stefan Leever en de afgelopen 10+ jaar heb ik gewerkt en geleefd met data-implementaties bij verschillende bedrijven binnen en buiten Nederland.
Gedurende deze jaren heb ik ervaring opgedaan met tools zoals Adobe Analytics, Google Analytics, Google BigQuery en de verschillende tag management systemen zoals Tealium.
Naast mijn kennis van tooling heb ik met veel belanghebbenden samengewerkt om de taak van het verzamelen van actiegerichte en daardoor waardevolle digitale data te volbrengen.
Mijn doel is om structuur en automatisering toe te passen op processen die als tijdrovend en/of repetitief worden beschouwd. Door structuur en automatisering toe te passen, is het mogelijk een betere data governance strategie te implementeren en onze tijd efficiënter te gebruiken.
In mijn tijd bij de Rabobank heb ik de stap gemaakt naar de rol als Product Manager waarbij ik nog steeds druk in de weer ben met de fundering leggen van digitale data en het ondersteunen van een hele reeks SaaS pakketten welke vooral een rol vervullen rond de marketing tech stack van de Rabobank.
Gedurende deze jaren heb ik ervaring opgedaan met tools zoals Adobe Analytics, Google Analytics, Google BigQuery en de verschillende tag management systemen zoals Tealium.
Naast mijn kennis van tooling heb ik met veel belanghebbenden samengewerkt om de taak van het verzamelen van actiegerichte en daardoor waardevolle digitale data te volbrengen.
Mijn doel is om structuur en automatisering toe te passen op processen die als tijdrovend en/of repetitief worden beschouwd. Door structuur en automatisering toe te passen, is het mogelijk een betere data governance strategie te implementeren en onze tijd efficiënter te gebruiken.
In mijn tijd bij de Rabobank heb ik de stap gemaakt naar de rol als Product Manager waarbij ik nog steeds druk in de weer ben met de fundering leggen van digitale data en het ondersteunen van een hele reeks SaaS pakketten welke vooral een rol vervullen rond de marketing tech stack van de Rabobank.
Terug naar het overzicht
Datagedreven leiders ontdekken essentiele kennis, contacten en technologie tijdens Data Expo
Of je nu al een vergevorderde data-strategie hebt ontwikkeld of je organisatie juist de eerste stappen wil zetten richting een datagedreven onderneming; Data Expo reikt jou de oplossingen om de volgende stap te zetten.
We believe data drives digital transformation
Blog
De kracht van Retrieval-Augmented Generation (RAG) ontsluiten
Digitale Transformatie voor MKB: 8x Voordelen en Uitdagingen
Meld je aan voor de nieuwsbrief
naar boven