.png?width=100&height=115&name=Big%20Data%20Expo%20Vorm%20D%20(1).png)
.png?width=100&height=115&name=Big%20Data%20Expo%20Vorm%20F%20(1).png)
Tjaard Prins
Marketing Measurement & Optimalisatie Expert
Tjaard Prins is een expert op het gebied van marketingmeting en -analyse, met een scherpe focus op Marketing Mix Modeling, attributie, en het optimaliseren van marketinginvesteringen. Met meer dan 15 jaar ervaring, onder andere bij Centraal Beheer en zijn eigen onderneming Marketing Measures, helpt hij organisaties om datagedreven inzichten te vertalen naar impactvolle marketingoptimalisaties en -strategieën.
Hij heeft zich ontwikkeld van webanalist tot thought leader binnen zijn vakgebied en deelt zijn kennis actief via trainingen, consultancy, en als spreker op diverse podia binnen de marketing- en datasector. Daarnaast nam hij een podcast op met de DDMA, waarin hij zijn visie deelde op datagedreven marketingoptimalisatie. Tjaard staat bekend om zijn analytische scherpte, enthousiasme en resultaatgerichte aanpak.
Terug naar het overzicht
Datagedreven leiders ontdekken essentiele kennis, contacten en technologie tijdens Data Expo
Of je nu al een vergevorderde data-strategie hebt ontwikkeld of je organisatie juist de eerste stappen wil zetten richting een datagedreven onderneming; Data Expo reikt jou de oplossingen om de volgende stap te zetten.
We believe data drives digital transformation
Blog
De kracht van Retrieval-Augmented Generation (RAG) ontsluiten
Digitale Transformatie voor MKB: 8x Voordelen en Uitdagingen
Meld je aan voor de nieuwsbrief
naar boven